RoTrucks.com werkt weer aan een map. Namelijk de Romanian Map voor GTS.
Current: 1%
Romanian Map voor GTS
-
- Lid
Re: Romanian Map voor GTS
Misschien leuk idee, dat we samen een Nederlandse map in kaart brengen voor het spel?
laat me eerst maar is de standaard map verkennen
ja dankje, of had je het niet tegen mij ?
- Scaniaboyy8
- Lid
Ik denk dat Erwin het tegen WizzyThaMen had.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
wist k wel
-
- Lid
Ja zeker goed idee, alleen kan ik dat allemaal niet zelf. Ik heb geen ervaring met het modden van dit spel(dit soort spellen). Iemand een tutorial ergens? of iemand wel al ervaring? ik denk dat ik eerst maar es begi emt het skinnen van vrachtwagens dan... Misschien IPV transinet en stokes, DHL en UPS ofzo? of wat nederlandse maatschappijen? maar als ik heel veel van de map kan editten en de plattegrond kan wijzigen, dan ben ik best bereid, hopelijk in team verband, een mod te produceren waar het dus Dutch truck simulator word en je van maastricht tot groningen en van middelburg/vlissingen naar nijmegen kunt.
Tuurlijk allemaal nederlandse bedrijven, waaronder cement van ENCI, kiezel en zand van Wessem en olie van Shell!
Interesse? reageer even in nieuwe topic (Nederlandse Truck Simulator) in Algemeen!
Tuurlijk allemaal nederlandse bedrijven, waaronder cement van ENCI, kiezel en zand van Wessem en olie van Shell!
Interesse? reageer even in nieuwe topic (Nederlandse Truck Simulator) in Algemeen!
ja een nl map daar ben ik wel voor in hahahahahaha gr benno
i love scania v8 power