ik heb trailers gedownload, 1tje met een heipaal machine als voorbeeld. dat is een stand- alone, ik heb hier op het forum al rond gezocht naar manieren ook op youtube. Ik denk dat ik het zo moet doen : stand-alone trailer downloaden -> bestand plaatsen in mijn documenten/ets/mod en dan moet de trailer dus bij een bedrijf staan, aantal keer geprobeerd dus met verschillende trailers, maar niets gezien bij de bedrijven. Iemand enig idee op tips voor mij
alvast bedankt voor de moeite
trailers
- danny 123
- Lid
Re: trailers
nieuw game starten
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik heb al nieuwe game gestart was vergeten bij te zetten
toch bedankt, maar met die storage veranderen wat is dat precies? alvast bedankt
toch bedankt, maar met die storage veranderen wat is dat precies? alvast bedankt
vrrrrroem
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Eerst kijken of er al een storage bijgeleverd zit.
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... f=43&t=983 deze heb ik als voorbeeld der zit wel trailer storage bij,
heb ook 1tje met 14 verschillende trailers allemaal stand-alone, dat is zoon multipack met 14 trailers in 1 download daar zat ook storages bij.
heb ook 1tje met 14 verschillende trailers allemaal stand-alone, dat is zoon multipack met 14 trailers in 1 download daar zat ook storages bij.
vrrrrroem
- Scaniaboyy8
- Lid
Er zijn er ook veel die niet werken als je ze bij elkaar zet. En dan zijn er ook nog genoeg trailers bij waar je alleen maar bij een bepaald bedrijf de trailer kan ophalen.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
ik heb een trailer rond zien rijden, soort vervanger van een reefer, maar ik zag dat de maker van de trailers ze had gemaakt bij transinet. Ik heb die met eem mod veranderd in tnt kan dat invloed hebben op de standalone trailers dat ze er niet verschijnen?
vrrrrroem
- mvhagen1979
- Lid
nee. als dit om een andere trailer gaat maakt dat niet uit. zolang ze maar niet hetzelfde vervangen/zelfde trailer is kun je alle skins aanpassen
V8power!!!!!!!!!!!!!!!!!!