wil graag een scania skinnen maar heg geen truck waar ik die mappen kan vinden die er voor nodig zijn. verder wil ik graag de plaats van de trucks in de garage veranderen maar krijg bijvoorbeeld een scania a niet naar een mercedes b.en de trailers krijg ik ook niet veranderd. en hoe maken jullie de trucks en hoe krijgen jullie de lampen er op ben net begonnen met het spel dus ben nog veel aan het uit proberen
mvg jan
vraagje over trucks veranderen
Re: vraagje over trucks veranderen
Om te beginnen als je hier eerst eens op het forum gaat rond neuzen dan zo je al heel ver kunnen komen want voor al jou vraagjes zijn al antwoorden gegeven als je dan echt ergens niet uit kunt komen kun je daar altijd nog wat over vragen.succes
beste cjib
heb al aardig wat zitten spitten hier ben nu wel zover dat het skinnen me is gelukt maar heb dat met de kromhoek scania gedaan alleen de extra verlichting werkt niet en de verstralers en achterlichten maar daar kan ik niets over vinden en hoe of wat over die andere vragen heb ik dingen gevonden maar dat werkt niet helemaal dus vandaar mijn vragen hier
mvg jan
heb al aardig wat zitten spitten hier ben nu wel zover dat het skinnen me is gelukt maar heb dat met de kromhoek scania gedaan alleen de extra verlichting werkt niet en de verstralers en achterlichten maar daar kan ik niets over vinden en hoe of wat over die andere vragen heb ik dingen gevonden maar dat werkt niet helemaal dus vandaar mijn vragen hier
mvg jan
-
- Lid
beste ralfynator
die flarepack heb ik niet is dat een bestand die de lampjes laat werken? en kun je die gewoon in de map van de truck stoppen of moet daar iets speciaals mee gebeuren?
mvg jan
die flarepack heb ik niet is dat een bestand die de lampjes laat werken? en kun je die gewoon in de map van de truck stoppen of moet daar iets speciaals mee gebeuren?
mvg jan
- Scaniaboyy8
- Lid
Het flarepack is gewoon een .SCS bestand en dat moet je in je mod folder stoppen. Documenten -> Euro Truck Simulator -> mod. Waarschijnlijk zullen de lampen dan werken.jantje76 schreef:beste ralfynator
mvg jan
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
dan zal ik wel geen goede hebben heb er net een ingezet en er werk bij weinig trucks alle verlichting bij de hovotrans werkt het wel maar de rst alleen of voor en achter of alleen voor en de extra verlichting niet wilde net een grote groep van die packs downloaden maar kan nu even niet op rapidshare als gratis gebruiker
mvg jan
mvg jan
- Scaniaboyy8
- Lid
Gebruik http://www.rapid8.com bij werkt het perfect. Je vult gewoon de link van Rapidshare in en hij geeft je een download.jantje76 schreef:dan zal ik wel geen goede hebben heb er net een ingezet en er werk bij weinig trucks alle verlichting bij de hovotrans werkt het wel maar de rst alleen of voor en achter of alleen voor en de extra verlichting niet wilde net een grote groep van die packs downloaden maar kan nu even niet op rapidshare als gratis gebruiker
mvg jan
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
beste scania boy
heb het net geprobeerd maar mijn pc zegt dat hij het bestand niet ondersteund als ik die link open maar bij de gewone ben ik er tussen gekomen en haald hij hem nu ook op
mvg jan
heb het net geprobeerd maar mijn pc zegt dat hij het bestand niet ondersteund als ik die link open maar bij de gewone ben ik er tussen gekomen en haald hij hem nu ook op
mvg jan
beste mensen
bedankt voor de tip van de flarepack heb het net er ingezet en de lampen werken nu op de zwaailampen na maar dat is niet zo erg nu nog zien te leren om de trucks en de trailers van positie te veranderen zodat ik de garage vol kan zetten met dikke wagens en mooie trailers in het spel en ooit nog eens zien dat ik zelf trucks kan maken met de benodigde opties
mvg jan
bedankt voor de tip van de flarepack heb het net er ingezet en de lampen werken nu op de zwaailampen na maar dat is niet zo erg nu nog zien te leren om de trucks en de trailers van positie te veranderen zodat ik de garage vol kan zetten met dikke wagens en mooie trailers in het spel en ooit nog eens zien dat ik zelf trucks kan maken met de benodigde opties
mvg jan