Heyz iedereen,
Ten eerste iedereen gelukkig nieuw jaar
Ben nu al een tijdje ETS aant spelen maar nu heb ik een nieuwe laptop omdat de oude kapot is (harddisk met badsectors) en wil weer een beetje verder met ets maar nu heb ik geen zin om weer een hoop geld bij elkaar te rijden om mn truck weer te kopen. Ik duw op de ~ nadat ik die console enz verandert heb van 0 naar 1 maar toch gebeurt er niets.
ETS draait bij mij op Windows 7 64bit, verder geen problemen.
Als ik in de truck mod ga en zijn prijs verander doet de mod het niet meer in ets.
Of kan iemand mij een werkende scania, mercedes, volvo of daf 8x4 online zetten die bijna niets kost?
Alvast bedankt voor diegene die t weet op te lossen
~ console werkt niet
Re: ~ console werkt niet
Heey,Ik duw op de ~nadat ik die console enz verandert heb van 0 naar 1 maar toch gebeurt er niets.
Je hebt dus in de config je console van 0 naar 1 gezet?
Heb je daarbij ook de developer van 0 naar 1 gezet?
En zorg ervoor dat de afstand tussen "price: -je prijs-" hetzelfde is als de standaard afstand.
Dus staat er standaard 1 spatie, zet dan 1 spatie neer.
ik heb de vrachtwagen in de save file van mercedes c naar a gekregen en gewoon een 0 achter mn huidige geld bedrag
De vrachtwagen doet het nog steeds niet merja eens kijken waar hij stond om te downloaden
Maar bedankt
De vrachtwagen doet het nog steeds niet merja eens kijken waar hij stond om te downloaden
Maar bedankt
En doet de cheat console het?
Hoy,
Op pagina 2 van downloads truck staat bij de Mercedes Actros 1840 XC pack van Wolter Koops een paar Actrossen waarvan ik weet dat de Actros B ongeveer 24.000 euro kost.
Heb je een mooie Actros met mooi motor en hoorn geluid tevens heb je werkende zwaailichten als je de verlichting aan doet.
gr Snorre.
Op pagina 2 van downloads truck staat bij de Mercedes Actros 1840 XC pack van Wolter Koops een paar Actrossen waarvan ik weet dat de Actros B ongeveer 24.000 euro kost.
Heb je een mooie Actros met mooi motor en hoorn geluid tevens heb je werkende zwaailichten als je de verlichting aan doet.
gr Snorre.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
-
- Lid
ga naar docements open ets open dan save open je opgeslagen spel waar je mee bezig bent open dan het kladblok bestandje "game" scroll beetje na beneden tot je "money_Accout" ziet haal het bedrag weg en zet er je gewenste bedrag neer en sla het op.
als je dan je saved game gaat spelen heb je het bedrag wat je ingetoetst hebt
als je dan je saved game gaat spelen heb je het bedrag wat je ingetoetst hebt