Als ik in de Truckersim map een trailer wil ophalen in bijvoorbeeld Hamburg verschijnt er niets in de jobscreen en vervolgens loopt mijn spel vast.
Weet iemand of ik misschien nog iets moet veranderen aan mijn instellingen ?
problemen bij Truckersim map V.1.0
Re: problemen bij Truckersim map V.1.0
Het kan ook zo zijn dat sommige mappen het niet doen dat probleem had ik met sommige mappen ook maar nu heb ik er geen last meer van heb inmiddels een nieuwe pc gekocht en alles doet het nu
hopelijk kun j wat met deze informatie
greetings maupy
hopelijk kun j wat met deze informatie
greetings maupy
Onderschrift verwijderd, zulke dingen hou je maar voor je eigen
Dan heeft de maker niet deze files gemaakt of aangepast. Je zult het zelf moeten doen, of de maker hierop attenderen.
dit heb ik ook gehad dit is een bug in die map ! valt wijnig aan te doen tenzij je er verstand van hebt en het kunt repareren
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
Ik heb geen problemen met de map,maar als het mag wil ik wat sugesties geven over het verbeteren ervan.
Dan hoef ik niet voor deze sugestie een extre topic aan te maken,want ik acht het niet zinvol voor die paar regeltjes.
Wat de map betreft en de extra steden,dat is zonder meer leuk gemaakt mijn complimenten aan de maker.
Maar er missen nog heel veel dingen.
Bij de map missen we bijvoorbeeld als je naar de extra steden wil,de richtingsborden op de snelweg om de juiste afslag te nemen.
Tevens missen we ook in de steden als je vertrekt,en de snelweg op wil ook de borden naar de juiste afslag.
We zien alleen in het spel de borden van de standaard steden die in het spel zitten,wat ook logisch is als je weer op de reguliere map komt.
Mogelijk wordt dit dus allemaal verbeterd in een nieuwe versie.
Dan hoef ik niet voor deze sugestie een extre topic aan te maken,want ik acht het niet zinvol voor die paar regeltjes.
Wat de map betreft en de extra steden,dat is zonder meer leuk gemaakt mijn complimenten aan de maker.
Maar er missen nog heel veel dingen.
Bij de map missen we bijvoorbeeld als je naar de extra steden wil,de richtingsborden op de snelweg om de juiste afslag te nemen.
Tevens missen we ook in de steden als je vertrekt,en de snelweg op wil ook de borden naar de juiste afslag.
We zien alleen in het spel de borden van de standaard steden die in het spel zitten,wat ook logisch is als je weer op de reguliere map komt.
Mogelijk wordt dit dus allemaal verbeterd in een nieuwe versie.
- Scaniaboyy8
- Lid
Dit is echt zo'n goede bugmap joh... ¬.¬
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Indd niks aan te doen tenzij je er verstand van hebt en de map aan wil/kan passen.
Het ligt dus aan de map zelf, deze staat ook bekend als bugmap aangezien er meer dan 10 bugs in zitten.
Vraag beantwoord, topic gesloten.
Het ligt dus aan de map zelf, deze staat ook bekend als bugmap aangezien er meer dan 10 bugs in zitten.
Vraag beantwoord, topic gesloten.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~