We kunnen natuurlijk niet gaan verwachten dat dit een geheel andere game is.
Dat zie je bij heel veel gameproducenten.
Als je alle Microsoft FlightSimulators naast elkaar vergelijkt lijkt dat ook veel op elkaar, evenals de TrainSimulators.
Toch denk ik dat GTS niet snel gaat vervelen omdat je nu ook weer de mogelijkheden hebt zoals we bij Haulin'enzo hadden en wat we bij ETS zo erg misten.
Eigen bedrijf opzetten, garages kopen, trucks kopen, chauffeurs aannemen/ontslaan.
Als je zonder money-cheat speelt kun je daar best veel plezier aan beleven.
German Truck Simulator
Re: German Truck Simulator
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Nee oké, daar heb je wel gelijk in ja. Maar, helaas ben ik bang dat ze net zoals bij ETS ook bij GTS een beetje door slaan met de snelwegen. Bijna al die wegen zijn precies hetzelfde, en dat vind ik persoonlijk minder. Een hoop meer B - wegen maakt het al een stuk leuker.Phantom schreef:We kunnen natuurlijk niet gaan verwachten dat dit een geheel andere game is.
Als je alle Microsoft FlightSimulators naast elkaar vergelijkt lijkt dat ook veel op elkaar, evenals de TrainSimulators.
Toch denk ik dat GTS niet snel gaat vervelen omdat je nu ook weer de mogelijkheden hebt zoals we bij Haulin'enzo hadden en wat we bij ETS zo erg misten.
Eigen bedrijf opzetten, garages kopen, trucks kopen, chauffeurs aannemen/ontslaan.
Verder zijn al die nieuwe dingen natuurlijk wel gaaf ja. Daarom hoop ik ook dat er zo'n demo komt dat je 1 uur kan spelen. Als het me dan bevalt dan kan ik het alsnog aanschaffen. Bevalt het niet, jammer dan.
Ben in ieder geval benieuwd. En money cheat? Dat haalt het leuke uit de game.
Ik denk wel dat ze nu ook aan kleinere wegen gedacht hebben. Op enkele screens zie je ze toch op mooie landwegen rijden.
En moest het niet zo zijn, er zijn genoeg modders in deze en andere community's die ze kunnen maken!
, moneycheat haalt de fun eruit.
Maar als ik dit spel aanschaf (was bij ETS ook zo) gebruikte ik de moneycheat om alle wagens eens te kopen en goed te bekijken langs binnen en buitenkant.
Daarna begon ik opnieuw zonder cheat.
En moest het niet zo zijn, er zijn genoeg modders in deze en andere community's die ze kunnen maken!
, moneycheat haalt de fun eruit.
Maar als ik dit spel aanschaf (was bij ETS ook zo) gebruikte ik de moneycheat om alle wagens eens te kopen en goed te bekijken langs binnen en buitenkant.
Daarna begon ik opnieuw zonder cheat.
http://www.youtube.com/watch?v=QLaJP7Zg ... r_embedded
Al weer een nieuw ook over de garage maar dan over het gebouw upgrade enzo..
Ik drink bier, ik rook wiet, ik ben Ajacied.
- strangerberry
- Lid
eigenlijk zou ik willen dat ze minder filmpjes zouden moeten maken
want mijn geduld raakt steeds een beetje meer op na een nieuw filmpje!!!
want mijn geduld raakt steeds een beetje meer op na een nieuw filmpje!!!
Kromme bananen zijn geen rechte tafels
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
Ik denk wel dat die e-mails wel hebben geholpen want het lijkt er op dat eigenlijk veel van onze wensen er in zijn verwerkt maar laten we niet te veel verwachten zoals bij extreem trucker.Phantom schreef:We kunnen natuurlijk niet gaan verwachten dat dit een geheel andere game is.
Ik drink bier, ik rook wiet, ik ben Ajacied.
kwam die MAN nou ook echt in die garage te staan toen die hem kocht, nee toch ?ivanmans schreef:http://www.youtube.com/watch?v=QLaJP7Zg ... r_embedded
Extreme Trucker is ook een game die enkel voor wat extra geld is gemaakt, want zo boeiend is die game inderdaad niet.ivanmans schreef:Ik denk wel dat die e-mails wel hebben geholpen want het lijkt er op dat eigenlijk veel van onze wensen er in zijn verwerkt maar laten we niet te veel verwachten zoals bij extreem trucker.
En de e-mails hebben inderdaad wel geholpen, maar langzaam heeft SCS Software door dat ze een paar geliktere games moeten uitbrengen ipv 10 slechte games.
Filmpje is trouwens kort maar krachtig. Standaard heb je dus 2 garages, en bijkopen van 3 stuks kost 500.000 euries.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
3 extra kost dus € 500
Maar waar is die M.A.N. dan
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Ik denk ergens virtueel op de weg, dat je ze helaas niet tegen komt onderweg. Denk aan PTTM, op die manier.ETS Rijder schreef:3 extra kost dus € 500