heey allemaal.
Ik heb mijn eerste truck geskind.
Maar nu is hij helemaal rose
Wat heb ik fout gedaan
roelof
hoe kan dit ?
hoe kan dit ?
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Re: hoe kan dit ?
het antwoord kun je vinden op het forum is al vaker besproken.
heb al gezocht, niks gevonden
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
-
- Lid
als je de skin uit dxtbmp haalt. en bv in de mod map plaats, dan open je de truck je kent het wel ,en als je hem er dan in sleept dan moet je links onder in "normaal" naar "opslaan" zetten
moet je hem ook in een bepaalde map zetten dan, als ik hem naar de vrachtwagen sleep ?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
zekers, als je de mod opent dan ga je naar vehicle en dan naar de map waar color.dds (of bodybasic.dds of iets dergelijks) in zit en daar vervang je het bewerkte bestand en verder zoals hierboven ergens beschreven staat (OPSLAAN en geen normaal!)
bedankt man
alleen....
Als ik dan bij DXTB hem heb geskint, en dan klik je op opslaan dan vraagt hij op welk formaat.
Dan doe ik dds. natuurlijk en daarna sleep ik hem regelrecht naar de map vehicle > en dan daar inzetten, en dan die andere color. verwijderen. Maar dan krijg ik de vrachtwagen paars.
Gisteren tenminste:p
Doe ik het wel goed? of moet ik die andere niet verwijderen?
alleen....
Als ik dan bij DXTB hem heb geskint, en dan klik je op opslaan dan vraagt hij op welk formaat.
Dan doe ik dds. natuurlijk en daarna sleep ik hem regelrecht naar de map vehicle > en dan daar inzetten, en dan die andere color. verwijderen. Maar dan krijg ik de vrachtwagen paars.
Als je de truck inpakt met winrar, meot je de compressiemethode store of opslaan selecteren.bouwtjeee schreef:bedankt man
alleen....
Als dat niet werkt kun je zorgen dat de alfachannel leeg is, of uit EEn kleur bestaat.
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
als je hem in de truck zet hoef je die oude niet te verwijderen je kan hem ook gewoon laten staan en er over heen opslaan
Barre gaste-Roekoekoeclub