hey.. wat vinden jullie van een van mijn 1e skins??? Graag reactie!
dat logo en de naam is mijn voetbalclub en mijn woonplaats naam boven de ruit is mijn achternaam
1e skin
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: 1e skin
of de kwaliteit van je screens zijn slecht.
of je hebt de afbeeldingen die je in het .DDS bestand hebt gedaan te veel uitvergroot.
Verders wel mooi hoor!
of je hebt de afbeeldingen die je in het .DDS bestand hebt gedaan te veel uitvergroot.
Verders wel mooi hoor!
nee ik denk dat t de screen zelf is
-
- Lid
-
- Lid
WAAR HEB JIJ DIE TRUCK VANDAAN???
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik bedoel met die derde screen, dan zie je dat de logo te groot is gemaakt, en zie je dus allemaal blokjes.ralfynator schreef:willem@ ik zie niet wat je bedoeld hoor?
ik vind hem zeker netjes
ik heb het logo bij alle kanten even groot (op ware grootte)willem123456 schreef:Ik bedoel met die derde screen, dan zie je dat de logo te groot is gemaakt, en zie je dus allemaal blokjes.ralfynator schreef:willem@ ik zie niet wat je bedoeld hoor?
ik vind hem zeker netjes
maar ik vind m zelf ook erg mooi
@ Anton Verhagen
hoebedoel je waar heb ik die vandaan???... k heb m zelf gemaakt..
We hebben twee screenshot-topics voor het showen van je screens.
Dit weet je wel want daar heb je al gepost, het is niet de bedoeling dat je screens meerdere malen gaat posten verspreid over het forum.
Dit forumdeel is gewoon voor vragen, suggesties en uitleg over skinnen en modden.
Dit topic wordt dus ook weer verwijderd.
Dit weet je wel want daar heb je al gepost, het is niet de bedoeling dat je screens meerdere malen gaat posten verspreid over het forum.
Dit forumdeel is gewoon voor vragen, suggesties en uitleg over skinnen en modden.
Dit topic wordt dus ook weer verwijderd.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~