Skinnen Truck

Alle vragen betreft het skinnen en modden, kunnen in dit forum geplaatst worden!
Plaats reactie
done
Lid
Lid

Skinnen Truck

Bericht door done »

Hallo,

Ik wil een eigen truck maken, maar ik heb de handleiding gelezen. Ik kan nergens een mapje vehicle vinden en ik heb al een aantal trucks gedownload, iemand een link van een truck met dat mapje erbij ofz?
CJIB
Lid
Lid

Re: Skinnen Truck

Bericht door CJIB »

Heb je al eens het scs bestand geopend en daar in gekeken want elke truck of trailer die ik download zit dat mapje vehicle altijd in of ik het nou wil of niet. :lol: :lol:
Als je wat meer gaat lezen hier in het forum zou je dus ook kunnen zien wat je allemaal moet en kunt doen op elke vraag is haast wel een antwoord te vinden en dus ook gegeven.
Kom je er echt niet uit kun je altijd de vraag stellen.

Tip zorg dat je winrar of winzip hebt en dubbelklik op het scs bestand dan open je met winrar vanzelf het scs bestand en zul je zien dat er allemaal mapjes enz. inzitten

Succes.
done
Lid
Lid

Bericht door done »

Thnx, het lukt me. Ik volg alle stappen maar dan kom ik in het spel en dan is mijn truck roze!
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

kan veel oorzaken hebben geloof ik maar kijk eerst even naar de oude skin open die met irfanview-afbeelding-informatie. mischien verkeerde dxt formaat, of helderheid, reflectie instelling.Weet ook niet zo goed waar dat aanligt op het forum zijn de oplossingen ook tevinden moet je ff zoeken.

Succes.
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door willem123456 »

Heb je toen je het DDS-bestand naar WInRar(goede mapje!) sleepte de mode op store(opslaan) gezet.
Dat is nogal vaak het probleem
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
michel
Lid
Lid

Bericht door michel »

Het probleem zit bij mij vaak in de alfa channel, bij mij doet ie het nooit als me alfachannel niet leeg is
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door willem123456 »

Alfa channel moet ook 1 kleur zijn ;)
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Skinning en Modding”