Spel opslaan en weer laden

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
klojo
Lid
Lid

Spel opslaan en weer laden

Bericht door klojo »

Als ik een rit doe met de ATS gaat alles prima, echter wil ik stoppen onderweg en het spel verlaten, save ik uit voorzorg de rit. Ik weet dat het spel de rit ook automatisch saved. Echter als ik het spel een dag later of nog diezelfde dag het spel weer start in de verwachting dat ik weer op de plek kom waar ik gestopt ben, komt het zeer zeer regelmatig voor dat ik de mededeling krijg dat er een spelverandering heeft plaatsgevonden en mijn truck op een veilige plaats is neergezet. Ondanks het feit dat er helemaal geen verandering heeft plaatsgevonden. En daar komt ook regelmatig bij dat mijn stuur ( een Speedlink Dirt) gegevens uit OPTIES zomaar is verwijderd. Ik speel via TMP als opstart met Promods en de game werkt onder Steam. Wie weet raad
Tinusman
Lid
Lid

Re: Spel opslaan en weer laden

Bericht door Tinusman »

Hallo
er kunnen meerdere dingen de oorzaak zijn;
nieuwe mod geinstalleerd?
dan veranderd soms de start plek in het spel.

maar als je (steeds) weer op de zelfde plek moet beginnen,
kan het zijn dat je je spel als administrator moet starten.

als dat wel werkt,
verander dan de rechten in de file eigenschappen van ets2.
hoef je niet elke keer weer als admin te starten
klojo
Lid
Lid

Bericht door klojo »

Nee dat is het niet. We, mijn broer heeft dezelfde problemen, heeft ook een Speedmaster stuur. Heb al contact gehad met Speedmaster, van hun nieuwe driver gekregen en ga dus dat proberen. Maar terugkomend op de problemen, geen nieuwe mod of wat ook. Gewoon via de Multiplayer/ Steam opstarten en een rit doen. Opslaan en de volgende dag weer opstarten en dan werkt het stuur niet meer. Bij controle met de toets Joy.cpl blijkt dat de stuurinstaltie weg is. Ra ra
klojo
Lid
Lid

Bericht door klojo »

Even een aanvulling. Gisteravond bij het opstarten van ETS waren de gegevens van de Speedlink stuur weer verdwenen. Ik heb het programma van Speedlink welke de drivers installeert opnieuw gedraaid en geïnstalleerd. Niets. Ik heb de USB stekker in een andere poort gestopt, pc herstart en het staat er weer. Terwijl ik weet dat de poort niet stuk is. Wat kan daar dan de oorzaak van zijn. Kun je ook teveel USB poorten hebben? Want ik heb een uitbreiding, maar daar zit het stuur niet op aangesloten
Tinusman
Lid
Lid

Bericht door Tinusman »

te veel usb poorten?
vermoed dat alle poorten op je pc te gelijk gebruikt kunnen worden
bij mij heb ik soms wel tot 8 aparaten te gelijk aangesloten via usb.

bij mijn G27 stuur, heb ik altijd de logitech game profiler software geopend, zolang ik het stuur wil gebruiken.
dit is echt nodig bij mij.
weet niet of er ook zo`n soort (stuur en bottenbox) instellingen software bij jouw stuur zit.

Heb je geprobeerd zonder PMT--Promods , te starten?

Heb je geprobeerd als admin te starten?

En je kunt ook nog op steam je controllers controleren.
weet daar weinig van hoe, maar las eens een bericht dat iemand daar zijn stuur/bottenbox - instellingen enzo moest wijzigen.

Veel succes
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”