Dit is een Technische support vraag:
kan iemand uitleggen wat er verandert in 1.35 voor het maken van skins.
ik heb gelezen dat je het "PMG "bestand moet aanpassen.
ook las ik dat je je DDS bestand niet meer met midmaps ( paint.net ? ) moet opslaan.
wie kan vertellen wat het makkelijkst en het beste is.
ik gebruik zelf paint.net om een skin te maken of aan te passen.
skins in 1.35
Re: skins in 1.35
Ik speel nog op 1.34.0.41s en ik skin altijd met paint van Windows en Paint.net gebruik ik voor speciale ronde teksten en op logo mooi te vergroten en te verkleinen dus voor het skinnen heb ik geen ervaring met paint.net
Gr Henk
Gr Henk
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
Re: skins in 1.35
Heb hier ook nog 1.34 en ik skin alles met Paint Shop Pro 9 en zet het later om van Bmp naar DDS met DXTBmp.
Hier werkt dat nog steeds naar behoren en hoop dat het zo blijft werken.
Groeten Roel.
Hier werkt dat nog steeds naar behoren en hoop dat het zo blijft werken.
Groeten Roel.
Re: skins in 1.35
dank jullie wel.