Hallo,
Ik ben nieuw hier dus hoop dat ik goed zit. Voorheen (vanmiddag nog) schakelde in altijd op en af met de twee extra muisknoppen (aan de zijkant van mijn gamemuis). Maar nu werkt dit niet meer... De twee knoppen werken wel in andere programma's maar nu dus niet meer in ETS2. Als ik naar besturing ga (in instellingen van ETS2) en de toets/knop wil veranderen, gebeurt er niets als ik op een van de knoppen druk. Ik heb vanmiddag wel bezig geweest met cheatengine enz., misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Bvd
Extra muis knoppen werken niet meer
-
- Lid
Re: Extra muis knoppen werken niet meer
Hallo,
vlg mij heeft cheat engine er niks mee te maken..
heb ff in game geprobeerd of het mij lukt om met 2 extra muis knoppen (geen game muis) te schakelen en dat lukte prima.
eerst met linker muis knop de toets functie selecteren en dan de bovenste zij knop voor opschakelen en die er onder voor terug..
(deze instellingen waren onder toetsenbord knoppen..
er naast zit dat stuur...daar kun je helemaal boven in..kiezen uit enkel toetsen bord of toetsen bord met muis besturing..
in beide gevallen werkte het bij mij..
wat bij jouw de oorzaak is? kan zijn? is mij niet bekend...
vermoed dat misschien de muis driver automatisch is ge update..maar, gezien andere games er geen last van hebben..
kan ik het me haast niet voorstellen..
succes met het vinden van de oorzaak en oplossing.
vlg mij heeft cheat engine er niks mee te maken..
heb ff in game geprobeerd of het mij lukt om met 2 extra muis knoppen (geen game muis) te schakelen en dat lukte prima.
eerst met linker muis knop de toets functie selecteren en dan de bovenste zij knop voor opschakelen en die er onder voor terug..
(deze instellingen waren onder toetsenbord knoppen..
er naast zit dat stuur...daar kun je helemaal boven in..kiezen uit enkel toetsen bord of toetsen bord met muis besturing..
in beide gevallen werkte het bij mij..
wat bij jouw de oorzaak is? kan zijn? is mij niet bekend...
vermoed dat misschien de muis driver automatisch is ge update..maar, gezien andere games er geen last van hebben..
kan ik het me haast niet voorstellen..
succes met het vinden van de oorzaak en oplossing.