Beste mensen,
Ik heb de dlc vive la france gekocht via Steam. Ik rijd nu door Frankrijk en het valt mij op dat er veel paars/lila in de map zit. Gebouwen ,bruggen en zelfs langs de wegen kom ik paarse/lila middenstukken of zelfs vangrail tegen. Nu is de vraag of dat bij anderen ook zo is,of dat het aan mn PC ligt.
Alvast bedankt voor een antwoord.
Groet Aad.
Vive la France dlcB
Re: Vive la France dlcB
heb je mod`s in je mod map?
Ben bang dat het door een of andere mod komt.
kan me niet voorstellen dat het door SCS eigen spul komt.
Als je mod`s hebt..zeker oude,
dan 1 voor 1 uitschakelen (deactiveren) , om te kijken welke de oorzaak kan geven van je probleem.
en ja truck`s en accessory mod`s, alleen verwijderen als je de truck en de accessory verkoopt..
succes.
Ben bang dat het door een of andere mod komt.
kan me niet voorstellen dat het door SCS eigen spul komt.
Als je mod`s hebt..zeker oude,
dan 1 voor 1 uitschakelen (deactiveren) , om te kijken welke de oorzaak kan geven van je probleem.
en ja truck`s en accessory mod`s, alleen verwijderen als je de truck en de accessory verkoopt..
succes.
Ik heb inderdaad wel een aantal mods in gebruik Modder,maar ik wilde eerst even weten of dit normaal was.Het ziet er nml niet lelijk uit,alleen vreemd dat er aardig wat huizen en gebouwen die kleur hebben. Ik dacht dat de dlc misschien nog niet 100% goed was of zo. Het is nml alleen in Frankrijk zover ik heb gezien.
Oke,vandaag even flink doorgereden.Van Montpellier naar Milaan,Zo gauw ik Frankrijk uit was was er geen paars/lila kleur meer te zien.Na terugkeer in France waren sommige objecten weer p/l gekleurd.Nu aangekomen in Straatsburg door naar Gotenborg.Kijken wat er die kant op gebeurd.
Het is niet hinderlijk maar wel tegennatuurlijk,eigenlijk wel een verademing.☺
Het is niet hinderlijk maar wel tegennatuurlijk,eigenlijk wel een verademing.☺
ik heb dat ook gehad en ook een paarse ferryboot.
bij mij kwam het door een big garage mod van Fred_be
bij mij kwam het door een big garage mod van Fred_be
Het moet idd een mod zijn die dat veroorzaakt, want ik ben door heel Frankrijk gereden en de grenzen van Frankrijk naar Italie en nergens de omschreven paars/lila objecten gezien.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.