Ik speel nu een tijdje de nieuwste TSM map en wat hebben die gasten een progressie gemaakt met hun map, veel meer detail en totaal geen fps problemen op een gemiddelde PC.
Als ik bijv Promods speel wat op zich ook een bijzonder mooie map is, krijg je met regelmaat fps problemen of zoals mij dan wordt gezegd "upgrade je PC", pardon? Een upgrade doen om een map te spelen, terwijl een andere grote map met iets minder detail wel goed speelt?
Dan maar iets minder detail in vergelijk met Promods maar met de TSM heb ik net zoveel plezier op mijn PC, zijn er uberhaupt mensen die werkelijk een PC upgraden alleen om een map te kunnen spelen?
Momenteel heb ik een;
Intel i5 3330
GTX 750 Ti
12 gig memory
1TB HDD
Ik speel met de meeste setting op High en 300% scaling in de TSM map, mindere settings wil ik niet ivm met jaggie lines (antialiasing) en het ziet er dan ook echt niet meer uit.
Nog meer TSM fans?
TSM map
TSM map
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Re: TSM map
klopt Polar, ik heb dezelfde ervaring, met de Promods steeds hangups en haperende game, rijd nu met de nieuwe TSM-map vrijwel zonder problemen met af en toe een runtime error, maar de map is idd een stuk verbeterd in vergelijk met de vorige, over progressie gesproken die hebben ze bij TSM idd gemaakt wat iets belooft voor de toekomst he, wat mijn pc betreft,ongeveer van jouw caliber
Intel i5 3.4 hz
GTX 950 2GB
8 gig memory
2 TB HDD
1 TB HDD
ik weet wel dat als ik nog een keer ga updaten dat ik dan meteen een 6 GB videokaart neem dan kan ik er weer een hele tijd mee vooruit want de games worden steeds zwaarder voor je pc.
Zoals Polar al vroeg zijn er nog meer TSM fans die hun ervaringen willen delen?
Intel i5 3.4 hz
GTX 950 2GB
8 gig memory
2 TB HDD
1 TB HDD
ik weet wel dat als ik nog een keer ga updaten dat ik dan meteen een 6 GB videokaart neem dan kan ik er weer een hele tijd mee vooruit want de games worden steeds zwaarder voor je pc.
Zoals Polar al vroeg zijn er nog meer TSM fans die hun ervaringen willen delen?
Ik heb dus ETS2 met de 3 DLC's en ik heb ook de TSM Map samen met EAA en de Rusmap.
En het loopt allemaal lekker met elkaar.
De TSM Map heb ik al vanaf het begin en toen was er duidelijk een verschil met Promods.
Promods ging voor kwaliteit en TSM ging toen voor zo snel mogelijk zo veel mogelijk maken.
Van wat ik weet is Promods zo rustig verder gegaan maat heeft TSM een inhaalslag met kwaliteit gemaakt,
waardoor ze nu in mijn ogen verder of beter zijn ten opzichte van promods.
Maar die mening is voor iedereen verschillend.
het onderwerp FPS en LAG heb ik niet veel verstand van voor mij is het belangrijk dat het spel lekker en soepel loopt en dat doet het.
Ik heb ook ATS en daar zaten skins bij van 86 MB !!! en toen had ik toch dat het beeld even stil bleef staan
als er zo'n skin voorbij kwam.
Dus die heb ik eruit gehaald de skinner heeft lichtere skins gemaakt en het probleem is weg.
Mijn computer specs ;
i7 3820 3.60 GHZ
GTX 680 4GB
16 gig memory
Samsung SSD 850 EVO 500 GB ( C schijf en hier staat alles van ETS2 en ATS op )
+ 3.8 TB aan andere opslag ruimte.
Vroeger had ik mijn game maps op een andere schijf staan in verband met ruimte , maar met deze 2 spellen
heb ik dus alles op de C schijf staan waardoor het volgens mij sneller inlaad en beter speelt.
Nou dat was het wel zo even.
En het loopt allemaal lekker met elkaar.
De TSM Map heb ik al vanaf het begin en toen was er duidelijk een verschil met Promods.
Promods ging voor kwaliteit en TSM ging toen voor zo snel mogelijk zo veel mogelijk maken.
Van wat ik weet is Promods zo rustig verder gegaan maat heeft TSM een inhaalslag met kwaliteit gemaakt,
waardoor ze nu in mijn ogen verder of beter zijn ten opzichte van promods.
Maar die mening is voor iedereen verschillend.
het onderwerp FPS en LAG heb ik niet veel verstand van voor mij is het belangrijk dat het spel lekker en soepel loopt en dat doet het.
Ik heb ook ATS en daar zaten skins bij van 86 MB !!! en toen had ik toch dat het beeld even stil bleef staan
als er zo'n skin voorbij kwam.
Dus die heb ik eruit gehaald de skinner heeft lichtere skins gemaakt en het probleem is weg.
Mijn computer specs ;
i7 3820 3.60 GHZ
GTX 680 4GB
16 gig memory
Samsung SSD 850 EVO 500 GB ( C schijf en hier staat alles van ETS2 en ATS op )
+ 3.8 TB aan andere opslag ruimte.
Vroeger had ik mijn game maps op een andere schijf staan in verband met ruimte , maar met deze 2 spellen
heb ik dus alles op de C schijf staan waardoor het volgens mij sneller inlaad en beter speelt.
Nou dat was het wel zo even.
FPS > Frames Per Second > vanaf 30 tot zeg maar 144 FPS loopt alles soepel en snel, onder de 30 FPS ga je een soort van snelle slidshow zien ofwel niet vloeiend maar trager.
Lags > wat jij Willy zag met een skin dat in een keer je frames in elkaar zakt en alles bijna stilstaat, dit komt idd veel voor met HD textures en High Poly truck of trailer mods.
Promods zet wel fijn Barcelona op de kaart maar met mijn systeem krijg ik echt een slideshow, de mensen met een GTX1060 of met 4 tot 6 gig MB vram hebben dat niet. Maar ik ben toch echt niet van plan voor 1 map een kaart van 350 tot 450 euro aan te schaffen.
Wat mij is opgevallen bij TSM is dat de steden waar je komt groter zijn geworden, misschien minder detail maar dat boeit mij nou echt niet.
Lags > wat jij Willy zag met een skin dat in een keer je frames in elkaar zakt en alles bijna stilstaat, dit komt idd veel voor met HD textures en High Poly truck of trailer mods.
Promods zet wel fijn Barcelona op de kaart maar met mijn systeem krijg ik echt een slideshow, de mensen met een GTX1060 of met 4 tot 6 gig MB vram hebben dat niet. Maar ik ben toch echt niet van plan voor 1 map een kaart van 350 tot 450 euro aan te schaffen.
Wat mij is opgevallen bij TSM is dat de steden waar je komt groter zijn geworden, misschien minder detail maar dat boeit mij nou echt niet.
Ik heb alle mappen die ik kan vinden en probeer ze allemaal van de Mario mappen tot TSM maar ik krijg steeds een koude douche met al die mappen als ik weer even Promods heb gereden.
De map is verreweg de mooiste map die te vinden is op dit moment.
Rij ook met redelijk veel mods en werkt prima, en heb niet echt een zeer snelle comp in vergelijk met jullie.
De map is verreweg de mooiste map die te vinden is op dit moment.
Rij ook met redelijk veel mods en werkt prima, en heb niet echt een zeer snelle comp in vergelijk met jullie.
Promods draaien met een GTX750ti op 300% en high settings loopt als dikke stront door een trechter als het vriest, lagere settings wens ik niet te gebruiken omdat ETS2 er dan echt niet meer uit ziet.
Promods is te spelen op 100% scaling en veel settings op low, mijn hemel daar wil je toch echt niet tegenaan kijken, nee dan liever TSM die wel met een hoge setting overweg kan.
Net als met truck mods, al is de truck mod nog zo mooi maar hij moet zonder stotteren op mijn huidige setting draaien ander verdwijnt die mod zo in de prullenbak, ze zijn bijzonder mooi die high poly mods met HD textures maar voor het gemiddelde systeem alleen maar stroperig beeld geeft.
Jammer hoor dat promods dit zo heeft want het is idd een prachtige map maar niet tegen wil en dank.
Promods is te spelen op 100% scaling en veel settings op low, mijn hemel daar wil je toch echt niet tegenaan kijken, nee dan liever TSM die wel met een hoge setting overweg kan.
Net als met truck mods, al is de truck mod nog zo mooi maar hij moet zonder stotteren op mijn huidige setting draaien ander verdwijnt die mod zo in de prullenbak, ze zijn bijzonder mooi die high poly mods met HD textures maar voor het gemiddelde systeem alleen maar stroperig beeld geeft.
Jammer hoor dat promods dit zo heeft want het is idd een prachtige map maar niet tegen wil en dank.