Vive la France ! DLC

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
willy1962
Lid
Lid

Re: Vive la France ! DLC

Bericht door willy1962 »

dank je Roel maar ik heb de Steam versie al .ik rij hem al een week of 2.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Ja het is met opzet gedaan door SCS, weet wel dat deze lagacy versie niet om te zetten is naar steam, je kunt het lezen op dezelfde website.
Het is zo dat een wat langere tijd geleden SCS heeft uitgelegd waarom zo over gaan op steam only, ook ETS2 wordt volledig steam only en kan in de nabije toekomst alleen geupdated worden via steam.
Ik ga iig de base game en de andere legacy DLC's downloaden en opslaan, krijg ik ooit een andere pc of crash dan kan ik altijd v1.26 terugzetten. Eveneens download ik de promods en de trucksim map erbij en als het mij dan begint te vervelen installeer ik een map en een andere nieuwe wereld.
Verder denk ik zelf dat SCS volledig op steam over zal gaan als zij bijvoorbeeld van DX9 naar DX11 gaan, maar kan eventueel ook met de nieuwe Scania, het zal iig een update worden die niemand zal willen laten liggen (hebben hebben hebben) (I will do you an offer you can't refuse).

Als ik kijk naar Fernbus bus simulator die op de Unreal engine draait met dynamisch weer en dergelijke, dan zie ik daar een groter heil in, helaas zal welke ontwikkelaar dan ook alles via steam gaan laten lopen.
Kijk alleen maar naar MS Flightsimulator die nu ook steam only is, voor gamers en simmers is dit de toekomst en wil je gamen dan kun je straks niet meer om steam heen helaas.

Mocht je toch overstappen wees dan verstandig en speel zoveel mogelijk in de offline setting, mochten de steam servers moeilijk doen dan kan je blijven spelen. Afgelopen ochtend las ik een bericht van een ETS2 speler die telkens de melding kreeg dat de steam servers moeilijk bereikbaar waren en hij met geen mogelijkheid ETS2 kreeg opgestart, ook niet nadat hij de offline modus had ingeschakeld. Had hij dit standaard wel gedaan had ETS2 gewoon gestart, om maar even aan te geven hoe je te werk moet gaan.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
DrRossi
Lid
Lid

Bericht door DrRossi »

Als ik met een bepaalde wifi router verbonden bent, krijgt steam geen verbinding.
Dan kan ik de offline modus selecteren en dan werkt alles gewoon.
Ik heb met steam geen enkel probleem.
Vorig jaar een nieuwe laptop gekocht. Steam erop gezet, aangegeven welke spellen ik geinstalleerd wil hebben, steam download en installeert alles. Even later kon ik spelen.
Dus in tegenstelling tot sommige andere mensen hier, ben ik een voorstander van steam.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Even een update voor de volgende land DLC, als bijv Spanje de volgende DLC is komt deze eerst via steam uit en de non steam gebruikers moeten daarna regelmatig de support pagina van SCS in de gaten houden of de legacy editie uitgekomen is. Hier gaat SCS geen ruchtbaarheid aan geven maar moet op eigen houtje zeg maar, dit omdat ze liever zoveel mogelijk over zien stappen naar Steam.

Maar wat is de Franse DLC geweldig, ze hebben zichzelf overtroffen na de prachtige Scandinavia DLC.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Tinusman
Lid
Lid

Bericht door Tinusman »

Vive la Fransce voor NON STEAM

Waarschijnlijk is die
NON-STEAM
er al wel un tijdje....scs maakt er geen reclame voor..
en, de NON steam versie is niet om te zetten naar un steam versie.....

Ga naar;
https://www.eurotrucksimulator2.com/support.php
en kijk:

Q: Where can I buy the legacy version?
A: You can buy the legacy version here: Euro Truck Simulator 2, Going East!, Scandinavia, Vive la France !
Please note that legacy keys for Vive la France ! can't be activated on Steam.
You can download the game files here and update your existing installation here.

als je op vive la France klikt, kom je op ;
http://sites.fastspring.com/eurotruck/i ... velafrance
daar koop je de NON STEAM versie!!!

en als je op die 1ste page op de onderste regel, de 1ste here klikt
vind je de download:
https://www.eurotrucksimulator2.com/download.php
daar download je de NON STEAM versie

vrg, Tinusman

PS. via dat antwoordt , kun je dus ook de non steam versie van:
Euro Truck Simulator 2, Going East, Scandinavia
verkrijgen.
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

Tinusman, bedankt voor deze info, daar doe je de Steam haters een plezier mee :D voor de rest maar hopen dat dit in de toekomst zo blijft
zodat iedereen ook de volgende updates zo kan krijgen/kopen, groeten jojo :wave:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”