Ik heb een stuurtje(zolip universeel stuurwiel van de Aldi). Werkt bij alle andere auto-spellen geweldig (zonder enige instellingen). Alleen werkt het bij ETS niet goed. Ik kan wel alle knopjes op het stuur instellen en het gaspedaal, maar verder reageert ie nergens op. Voor alle duidelijkheid, ik heb geef deze knoppen een functie bij Options->keyboard+stuurwiel.
Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Stuurtje werkt niet goed icm ETC
Re: Stuurtje werkt niet goed icm ETC
Ik heb hetzelfde stuur van de aldi, maar die werkt altijd heel goed icm ets
ik denk dat je toch iets verkeerd doet
ik denk dat je toch iets verkeerd doet
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
Wat doe ik dan verkeerd? Bij andere spellen doet het stuur het perfect. Zou jij kunnen uitleggen hoe jij het stuur instelt bij ETS?
-
- Lid
ja moet bij instellingen en dan bij consol (zo iets staat er)
en daar kan je boven aan je stuur aan klikken en dan alles in stellen qua stuur en gas en rem
anders weet ik het ook niet
Ralf
en daar kan je boven aan je stuur aan klikken en dan alles in stellen qua stuur en gas en rem
anders weet ik het ook niet
Ralf
Heb je bij "Besturing" gekeken, in opties?
Daar zie je drie schuifregelaars met net boven elke regelaar een naam of verwijzing naar de controler.
Als je net begint staat daar iets van .....axes, of zo. Click daar op. Het spel vraagt dan welke kant je op wilt draaien als je naar links wilt gaan. Draai je stuur naar links en het spel vindt de axes. Doe dat zelfde met je paddles (throttle en brake) en klaar.
Ik hoop dat dit helpt, want met een stuur is veel beter dan met keyboard.
Marcel.
Daar zie je drie schuifregelaars met net boven elke regelaar een naam of verwijzing naar de controler.
Als je net begint staat daar iets van .....axes, of zo. Click daar op. Het spel vraagt dan welke kant je op wilt draaien als je naar links wilt gaan. Draai je stuur naar links en het spel vindt de axes. Doe dat zelfde met je paddles (throttle en brake) en klaar.
Ik hoop dat dit helpt, want met een stuur is veel beter dan met keyboard.
Marcel.
LS09God, heel erg bedankt voor de tip! Het werkt
Youre welcome.
Heb alleen nog een probleempje. Als ik nu de cruisecontrol aanzet, dan valt ie na ongeveer 2 seconden uit, en dus laat ie het gas los. Hoe kan dit?
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =11&t=2196
Check dit topic ivm met Cruise - Controlproblemen.
Hier heeft de topicstarter hetzelfde probleem.
Check dit topic ivm met Cruise - Controlproblemen.
Hier heeft de topicstarter hetzelfde probleem.
Vraag/probleem beantwoord, topic gesloten.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~