Steam Workshop een zeggen of............

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Steam Workshop een zeggen of............

Bericht door Polar »

Time will tell us, maar ik vindt het wederom een beperking die ons opgelegd wordt.
In sommige gevallen wil je mods aanpassen zodat ze voor jou perfect zijn en soms wil je 2 soundmods in balans brengen met elkaar of een interne naam hebben om je mod werkbaar te krijgen.
Zonder workshop kon/kun je mods openen en aanpassen en interne namen aanpassen, gaan de auteur modders alles via de workshop gaan doen zonder externe links dan moet je maar afwachten of de auteur daarin mee wil gaan en voor jou die aanpassing wilt maken.

Ik doe zelf veel met soundmods en daar kan een parameter van 0.5 net even het verschil maken, het zijn vaak kleine details die je alleen zelf kunt aanpassen zodat alles in perfecte balans is.

Hoe vaak geeft een auteur modder een workaround en advies hoe zijn mod aan te passen, met alleen een workshop zonder externe links kan dat niet en ben je overgeleverd aan de wil van de auteur modder.

Maar again time will tell us maar vindt het 10 x keer niks en weer een forse duw in de rug om je te pushen om met steam in zee te gaan :thumbdown: :evil: :twisted:
Laatst gewijzigd door Polar op zo 24 apr 2016, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Skyhook
Lid
Lid

Re: Sream Workshop een zeggen of............

Bericht door Skyhook »

Hoi Polar,

Weet niet wat ik hier mee aan moet, betekent het dat ik zonder steam-workshop geen mod's meer van internet kan plukken en in mijn ETS2 game kan zetten ?? of weet ik veel welke beperking ik weer opgelegd krijg als non stem gebruiker. :evil:
Ik word helemaal niet goed van dat kl..te steam, als het zo doorgaat dan stop ik met de hele klere zooi en dan bekijken ze het maar met hun truck simulators. :evil:
Als ik nu op sommige forums de problemen met steam upgrade van scs v1.23 weer zie dat verschillende mod's niet meer werken na de upgrade dan begrijp ik niet dat er nog iemand is die zegt dat steam goed is, er wordt voor je gehandeld en je hebt zelf niets meer te zeggen over je zelf betaalde simulator want steam en scs bepalen.
Weet niet of het iemand is opgevallen dat het op de meeste forum's ook steeds stiller wordt met de mod's en niet alleen bij ETS2 maar ook bij ATS, teken aan de wand denk ik.
Lang leven steam, maar hier komt er geen steam op mijn PC, ik word er schijtziek van. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Groeten Skyhook.
Snorre
Lid
Lid

Bericht door Snorre »

Skyhook schreef:Hoi Polar,

Weet niet wat ik hier mee aan moet, betekent het dat ik zonder steam-workshop geen mod's meer van internet kan plukken en in mijn ETS2 game kan zetten ?? of weet ik veel welke beperking ik weer opgelegd krijg als non stem gebruiker. :evil:
Ik word helemaal niet goed van dat kl..te steam, als het zo doorgaat dan stop ik met de hele klere zooi en dan bekijken ze het maar met hun truck simulators. :evil:
Als ik nu op sommige forums de problemen met steam upgrade van scs v1.23 weer zie dat verschillende mod's niet meer werken na de upgrade dan begrijp ik niet dat er nog iemand is die zegt dat steam goed is, er wordt voor je gehandeld en je hebt zelf niets meer te zeggen over je zelf betaalde simulator want steam en scs bepalen.
Weet niet of het iemand is opgevallen dat het op de meeste forum's ook steeds stiller wordt met de mod's en niet alleen bij ETS2 maar ook bij ATS, teken aan de wand denk ik.
Lang leven steam, maar hier komt er geen steam op mijn PC, ik word er schijtziek van. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Groeten Skyhook.

Goed verwoord Roel denk er net zo over.

Heb 1.22 nog binnen gekregen via SCS maar als ik dus verder wil spelen via een update (1.23 ) krijg ik hem niet via SCS maar via Steam en omdat ik mij ook de regels niet laat voorschrijven door Steam pas ik.

( als ik nu al kijk weten ze al precies via het spel ( inlog ) wat je doet) dat merk ik aan de berichtjes het is net Facebook die weten ook al alles.

Ik koop waarschijnlijk nooit meer een simulator spel dat via Steam verkrijgbaar is, dan blijf ik de jaren die ik nog heb lekker ets2 spelen en skins maken hahaha lekker phu. (kl.te Steam).

Gr Henk / Snorre
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Als eerste is het zo dat het nooit gezegd is dat de mods via de workshop niet gestolen zouden kunnen worden en dat het een soort van centrale database zou zijn.
Nu blijkt dat er mods gestolen zijn uit de workshop en her en der ge-upload worden, wanneer wordt men toch eens wakker dat Steam totaal geen meerwaarde heeft en zeker niet als het om piracy gaat.
Steam is niet meer dan een verdienmodel om gebruikers te kunnen monitoren en hun gegevens te kunnen verkopen aan advertentieboeren en bedrijven.

Iemand zei; het is als naar de dealer gaan om een auto te kopen maar de dealer bepaald alles het behoudt de sleutels, de workshop is een tuningshop en garage in een en je wordt langzaamaan verplicht om daar je onderhoud uit te voeren.

Hoeveel vrijheden laten de mensen zich nog meer afpakken?
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Als de niet steam mensen niet meer kunnen upgraden is het misschien een plan om 1.22 mods te blijven maken.
Ik ben ook niet aan steam begonnen en doe dat ook in de toekomst niet dus ook voor mij gaat het niet verder dan tot 1.22.
Tot nu toe leek SCS soft me een leuk bedrijf, die samen met de spelers iets leuks wilde maken maar als dit hun toekomst is dan geeft dat een breuk met spelers van het eerste uur.

Erg jammer allemaal, maar sluit me dus aan bij bovenstaande jongens.

Gr. Twin
Tinusman
Lid
Lid

Bericht door Tinusman »

De workshop op steam is open...
ff registreren om mods te downloaden....
............................................................
............................................................
Um , uh,,,,,,,,,\
Ik niet,

en Tim..misschien dat we un steamer zo gek moeten zien te krijgen dat die de mods door geeft
aan un NON steamer..die ze dan downgrade..naar 1.22
of nogliever...1.21.1

Vr. Gr.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Het grote voordeel is dat de mappen niet in de workshop zullen komen omdat deze groter zijn als 1GB, op het SCS forum zullen er nog wel een paar zijn die hun mods zowel op het forum en in de workshop zullen uploaden.

Ik wacht eerst wel hoe het zich gaat ontvouwen en of mods op het SCS forum gepost blijven worden, is dit niet het geval dan blijf ik bij v1.22.
Het probleem is dan weer dat de nieuwe upcoming DLC niet bruikbaar is en de screens van de nieuwe DLC veelbelovend lijken, maar gelukkig heeft de huidige TSM versie Zuid Frankrijk, Spanje en Portugal en ben voorlopig nog wel zoet :thumbup:
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

Ik zit juist wel op steam omdat het zo makkelijk is...
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php

Heren vanaf nu is update 1.23 te downloaden op bovenstaande link, valt weer mee he :D
Tinusman
Lid
Lid

Bericht door Tinusman »

dank je jojo.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”