Vraagje na een download

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Ets2powerr
Lid
Lid

Vraagje na een download

Bericht door Ets2powerr »

Hallo allemaal. Ik heb me zojuist aangemeld omdat ik met een vraag zit. Ik speel al een hele tijd, in de spaarzame vrije tijd die ik heb, met plezier ETS2.

Ik schaal mij in als beginner en doe dit louter als ontspanning. Ik heb ETS2 geinstalleerd vanaf een "store bought" disc en download elke update normaliter via Gamershell.

Nu heb ik onlangs versie 1.22.2 (32bit) gedownload waar ook Scandinavia bij zat. Cool natuurlijk maar hierbij wordt gevraagd naar de product key gevraagd maar als ik de produkt key die bij mijn spel hoort ingeef word deze niet geaccepteerd ? Klinkt dit bekend ? en is hier een oplossing voor ?

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk en in het juiste topic gesteld word. Mocht dit niet het juiste topic zijn de mijn excuses hiervoor en wellicht kan een van de moderators eea dan naar het juiste topic verplaatsen.

Bedankt alvast, groetjes, Frans.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Vraagje na een download

Bericht door Polar »

Simpel, je moet via een webstore of SCS website een key kopen en daarmee moet je even oppassen welke je koopt, heb je een retail (non steam) versie dan koop je de retail key, heb je de DLC gekocht bv bij een webwinkel is de kans groot dat je een steam key hebt gekocht.

Mocht dit laatste zo zijn dan kun je je retail versie registreren en installeren bij steam en eveneens de DLC, een Retail non steam en een DLC steam versie werken niet samen.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

voor ETS2 heb je een product key.
maar voor de DLC go east heb je een aparte product key nodig dit geld ook voor de DLC scandinavia.
ETS2 en de DLC go east heb ik als Retail gekocht in de winkel en bij Bol. dus een DVD +een product code invoeren tijdens installeren.
de DLC scandinavia heb ik als Retail code bij SCS gekocht. spel dus downloaden en product key krijg je na kopen via de mail.
kort samen gevat ETS2 + DLC go east + DLC scandinavia is dus met installeren 3X een product code invoeren.
Ets2powerr
Lid
Lid

Bericht door Ets2powerr »

Bedankt voor jullie input. Elke keer als ik ETS2 nu opstart vraagt t spel voor de product-key en wel eentje die bestaat uit 25 karakters (5x5)

Mijn zoon heeft ook een "retail" versie maar idd via steam Scandinavie ooit gekocht met daarbij een 15 karakters tellende product-key (3x5) en zijn spel dus bij steam geregistreerd.

Ik ga zoeken bij SCS voor een "retail" product-key alleen blijf ik nu met de vraag zitten of zoals willy1962 zegt ik dan ook een download krijg aangezien eea met de update naar 1.22.2 al klaarstaat en of die gekochte product-key dan hier weer mee werkt.
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

je kan hier even kijken : http://www.eurotrucksimulator2.com/buy.php
of hier : https://sites.fastspring.com/eurotruck/ ... candinavia
en gewoon even proberen of het lukt met wat je al klaar hebt staan.
de scandinavia download op zich is niet zo groot. ongeveer 150 MB.
en anders kan je nog proberen of je de save game erin kan zetten.
maak altijd even een back-up.
het is soms even werk maar kan een hoop ergernis voorkomen.
succes ermee en laat even weten of en hoe het gelukt is.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”