Eurotrucksimulator 2 alleen met Steam

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Eurotrucksimulator 2 alleen met Steam

Bericht door Polar »

You right en idd is het nog geen steam only gebeuren, ik zet het even in de wacht om te zien hoe de ervaring zijn of worden.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Skyhook
Lid
Lid

Bericht door Skyhook »

Durf het haast niet te vragen maar ze zullen ATS toch zeker niet alleen in steam uitgeven :eh: :eh:
Heb hier wel de dlc Scandinavia geinstalleerd en dat vind ik een mooie uitbreiding en heb daar zeker geen spijt van. :thumbup:

Groeten Skyhook.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Dat is de grote vraag wat ze daarmee gaan doen anders is het helaas pindakaas maar ik koop ATS echt niet als deze steam only is :thumbdown:
CatPower
Lid
Lid

Bericht door CatPower »

Als je origineel game op registreer dan krijg je via steam Euro Truck Simulator 2 gewoon en telt ook zelfde als je Go East hebt en ik vindt eerlijk gezegd de laatste Add-On het geld waard ik rij continue in Scandinavië en vindt het goed gedaan door de makers van SCS Software .

Maar je kan de Add-On ook goed koper krijgen als je eens opzoek gaat via Google heb al verschillende prijzen gelezen en gezien dus voor ieder iets wils als je maar zoekt dan.

Mvg: CatPower.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

In het verleden zijn veel mensen in de kou komen te staan omdat ze een cheap key kochten bij een webwinkel, maar hoe vaak ik de melding heb gelezen dat de key in gebruik was of niet geregistreerd kon worden.
Ik ga op safe en koop de key gewoon bij SCS en mocht er dan wat zijn dan kun je er bijna blind op varen dat het goed geregeld is, het scheelt soms maar een paar euro en daarmee ga ik echt geen risico lopen.

Nu schelen de prijzen elkaar nog niet zoveel en ik denk zelf iets van een paar euro, lekker boeiend die paar euro en dan risico lopen.
Over een half jaar of meer dan zullen de prijzen echt wel zakken en meestal zijn dat de prijzen voor de steam only key om nog meer mensen over te laten stappen op steam.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”