Hallo zijn hier toevallig ook mensen die de TruckSim Map gebruiken?? Betreft de 5.3.1 versie uiteraard voor ets2 versie 1.15.1....
Ik heb nu al voor de derde keer gehad dat..als ik een stad naderd dat heel me spel eruit klapt het is me nu al bij de steden...Nantes-Venetië-Aalborg gebeurd ik word lichtelijk prettig gestoord hierzo en weet ff niet meer hoe of wat
Hoop dat iemand met het verlossende antwoord komt
MVG ronald
probleem met TruckSim Map 5.3.1
- chefprutser
- Lid
probleem met TruckSim Map 5.3.1
Een bijrijder zit er altijd naast...
-
- Lid
Re: probleem met TruckSim Map 5.3.1
chefprutser schreef:Hallo zijn hier toevallig ook mensen die de TruckSim Map gebruiken?? Betreft de 5.3.1 versie uiteraard voor ets2 versie 1.15.1....
Ik heb nu al voor de derde keer gehad dat..als ik een stad naderd dat heel me spel eruit klapt het is me nu al bij de steden...Nantes-Venetië-Aalborg gebeurd ik word lichtelijk prettig gestoord hierzo en weet ff niet meer hoe of wat
Hoop dat iemand met het verlossende antwoord komt
MVG ronald
Hallo;
Ik gebruik hem zonder problemen in combinatie met Go-East (de originele) en met de Russian Map 1.4
Misschien heb je nog andere mods aan staan?
Voor zover ik weet geeft dat problemen.
Groeten Dutch.
- chefprutser
- Lid
Weinig mods aan staan behalve voor me truck
dacht eerst aan me trailer pack maar zelfs als ik zonder oplegger erachter er heen rij klapt ie eruit
gekste is dat het niet bij elke plaats is je zou zegge dat ie dan bij elke plaats eruit moet klappen
Aalborg- Venetië - Nantes- zijn ook opstap punten voor ferrie's? Of daar moet bij mij iets fout zitten?
dacht eerst aan me trailer pack maar zelfs als ik zonder oplegger erachter er heen rij klapt ie eruit
gekste is dat het niet bij elke plaats is je zou zegge dat ie dan bij elke plaats eruit moet klappen
Aalborg- Venetië - Nantes- zijn ook opstap punten voor ferrie's? Of daar moet bij mij iets fout zitten?
-
- Lid
Ik had een aantal trucks gedownload
Als ik dan met zo'n truck bij sommige tolpoortjes kwam ging de hefboom niet open.
Ik denk dat dat aan de truck lag.
Dus het zou heel misschien wel aan je truck mod kunnen liggen.
Ik hoop dat je het lek boven krijgt want ik vind de trucksim map verreweg de beste en meest uitgebreide.
Als ik dan met zo'n truck bij sommige tolpoortjes kwam ging de hefboom niet open.
Ik denk dat dat aan de truck lag.
Dus het zou heel misschien wel aan je truck mod kunnen liggen.
Ik hoop dat je het lek boven krijgt want ik vind de trucksim map verreweg de beste en meest uitgebreide.
- chefprutser
- Lid
Ben ik ook helemaal met je eens blijft de mooiste map
zal eens ff kijken of het aan m'n truck ligt
Ben nu ff met de trailer mods bezig heb nog paar losse trailers erin staan misschien botst dat ook
zal eens ff kijken of het aan m'n truck ligt
Ben nu ff met de trailer mods bezig heb nog paar losse trailers erin staan misschien botst dat ook
-
- Lid
van de tol poortjes is een oude bug licht niet aan de truck heb het probleem ook gehad met Scania tcab
en de trailers kan ook kloppen want de meeste trailer packs hebben niet alle defs van de steden die in de map zitten van tsm
had zelf een trailer pack gemaakt en die werkte ook niet
groeten simon
en de trailers kan ook kloppen want de meeste trailer packs hebben niet alle defs van de steden die in de map zitten van tsm
had zelf een trailer pack gemaakt en die werkte ook niet
groeten simon
- chefprutser
- Lid
Heb ff een profiel erbij gemaakt
met de tsm map aangevinkt plus de vabis waar ik mee rijd
en te toebehoren mods wel heb ik ff een HD mod uit gelaten plus een psychische mod (ja me Engels is nie best )
En ff een ritje gemaakt naar 1 van de steden waar me spel ermee nokte.... Nantes
nu bleef me spel wel draaien dus denk dat 1 van de 2 heb zitten etteren
met de tsm map aangevinkt plus de vabis waar ik mee rijd
en te toebehoren mods wel heb ik ff een HD mod uit gelaten plus een psychische mod (ja me Engels is nie best )
En ff een ritje gemaakt naar 1 van de steden waar me spel ermee nokte.... Nantes
nu bleef me spel wel draaien dus denk dat 1 van de 2 heb zitten etteren