nieuw account geen opdrachten

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
xtrarobson
Lid
Lid

nieuw account geen opdrachten

Bericht door xtrarobson »

hallo, ik heb een nieuw acc aangemaakt maar krijg hierop geen vrachten en heb ook nog geen truck. (ook geen geld) hoe kan ik dit oplossen.

P.s heb er geen mods in
Tinusman
Lid
Lid

Re: nieuw account geen opdrachten

Bericht door Tinusman »

Komat van SCS schreef;

If there are no cargoes available because of error at the time when the game forcibly resets the economy (e.g. because of patch), they will be missing until they are regenerated by the game. Either naturally by advancing the game time (e.g. driving and resting) or by forcing explicit reset.

To force explicit reset:
•Open per-profile the config.cfg and set g_force_economy_reset to 1
•Start the game and load the profile. This should show message that the economy was reset. The jobs should be now available.
•Exit the game and set g_force_economy_reset back to 0.
•Start the game and load the profile.

in NL;

Als er geen lading beschikbaar vanwege fout ten tijde van het spel forcer een reset van de economie ( bijvoorbeeld door patch ) , worden ze missen totdat zij worden geregenereerd door het spel . Hetzij van nature door het bevorderen van het spel de tijd (bijvoorbeeld rij- en rusttijden ), of door het forceren van expliciete reset.

Expliciete reset forceren :
• Open per - profiel de config.cfg en stel g_force_economy_reset tot 1
• Start het spel en laad het profiel. Dit moet boodschap dat de economie werd teruggezet tonen . De banen moeten nu beschikbaar zijn.
• Verlaat het spel en zet g_force_economy_reset terug naar 0 .
• Start het spel en laad het profiel.

success
chefprutser
Lid
Lid

Bericht door chefprutser »

ahh kijk heb daar dus ook last van . had een derde profiel aangemaakt en normaal kan je vannuit rotterdam(staat mijn garage) naar weet ik veel waar....maar ik kon alleen rondje om de kerk rijden met oplegger en na paar keer was alles weg nu weet ik het dus thnx :thumbup:
Een bijrijder zit er altijd naast...
rovado
Lid
Lid

Bericht door rovado »

Als ik mijn bestaand profiel laad na de laatste update dan kan ik geen vrachten selecteren en zijn er nergens trailers beschikbaar
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”