Stand Alone Trailer
Stand Alone Trailer
ik zie vaak dat ik stand alone trailers gedownload hebt maar als ik het wil laten werken moet ik hem een soort van instaleren???... Kan iemand mij dat uitleggen???
...
Re: Stand Alone Trailer
Meestal zit er een readme bij en die is er om gelezen te worden , daar staat alles perfect in uitgelegd.
De stand-alond trailers die ik erin heb staan waren allemaal met .scs bestand.
Dus vanuit je rar-bestand in je modfolder zetten en karren met de geit.
Dus vanuit je rar-bestand in je modfolder zetten en karren met de geit.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Ze zeggen in de readme file dat je je base moet aanpassen, maar als je de trailer dan weer uit je mod folder haalt werkt het spel niet omdat de gegevens dan niet meer kloppen. Om een standalone trailer te kunnen gebruiken moet je de .sii bestanden die in de readme worden aangegeven in de mod plaatsen (vanuit je base map) je moet ze alleen wel bewerken anders helpt het niet. Wat je moet invoeren staat weer in de readme file.tonny schreef:ik zie vaak dat ik stand alone trailers gedownload hebt maar als ik het wil laten werken moet ik hem een soort van instaleren???... Kan iemand mij dat uitleggen???
Er is alleen één nadeel, je kunt dan niet meerdere standalone trailers tegelijk gebruiken. Dan moet je alles gaan combineren maar dat is ook een gedoe om dat goed voor elkaar te krijgen.
Hopelijk heb je hier wat aan, laat anders maar weten als je er niet uitkomt.
MV206GTi