nieuwe patch probleem renault
nieuwe patch probleem renault
Hallo sinds kort heb ik patch 1.7.1 via steam en ik heb een paar garages en in sommige daarvan heb ik een paar Magnums lopen maar wanneer ik nu op die garage klik crash m'n spel gewoon, ik ben erachter gekomen dat het komt door de Renaults want andere garages waar ik geen Renaults heb staan krijg ik zonder problemen open en ook als ik een nieuwe truck wil kopen en ik ga naar renault crash hij ook ineens. Ik dacht dat het aan een of andere mod zou liggen maar de enige wat ik heb voor renault is andere motor voor de magnum en die heb ik al is uitgezet en dat blijkt het probleem ook niet te zijn. Ik weet wel dat ik dit probleem nu pas heb sinds die 1.7.1 en daarvoor niet. Heeft er hier nog iemand last van toevallig? Ik dacht ook dat deze patch een beta is maar steam update automatisch dus ik hoop dat het aan die patch ligt
Re: nieuwe patch probleem renault
De 1.7.1 update is namelijk voor de bugs van de 1.7 update te verhelpen, Probeer is alle mods er uit te halen kijken wat ie dan doet.
rick728 schreef:De 1.7.1 update is namelijk voor de bugs van de 1.7 update te verhelpen, Probeer is alle mods er uit te halen kijken wat ie dan doet.
Oke bedankt ik heb het nog is gedaan en nu blijkt dat het raar maar waar m'n geluid voor de Actros was die er voor iets tussenzat ik begrijp alleen niet goed hoe maar dat was de mod die dwars zat:s
Alles kan, niet alle mods gaan samen met andere mods je kan het zo zien mensen lopen elkaar ook soms in de weg de mods in ETS2 dus blijkbaar ook.