maar wat een leuk idee.

maar ik snap het nog niet hoe wil hij alle trucks in 1 keer tegelijk in de map hebben als multiplayer niet uit is.
of wil hij van te voren alles er in gaan zetten.
jbsystems schreef:
Nu iets anders:
Maar jongens toch, ik dacht dat er hier geen reclame mag gemaakt worden voor VTC website's of wat er rond mee te maken heeft? Wat hier het geval dus is.
En dat Rick dan nog in het team zit, en dit zomaar toelaat? Je leeft ook de regels niet echt na moet ik zeggen.
Ik zie overal nog een heleboel overtredingen!
Wat doet de crew hier eigenlijk nog?
Op enkele uitzondering zie ik nog maar 1 admin die zijn werk redelijk doet, maar als hij alles alleen moet doen zal dit niet lang duren.
Begin hier op TS.nl stilletjes aan mijn geduld te verliezen, zoals bij velen het geval al zo is gegaan.
Kans is groot dat ik me hierop ook niet veel meer zal laten zien als het zo blijft door gaan.
Als dit topic toch mag of de link blijft bestaan, dan snap ik het niet meer (wrs vriendjespolitiek).
@Cojones, klopt wat je meedeelde. Zelf heb ik ook al tal van meldingen gedaan ooit.Reclame
Het is verboden om reclame op deze website te maken, voor welke website dan ook
jbsystems schreef:Het is geen kritiek naar het idee maar eerder naar het beleid van deze site, nogmaals wil ik aantonen dat het een leuk idee is van het festival!
Enkel erger ik me wel aan, als het bij de 1 wel mocht toegelaten zijn.
Dan vind ik ook dat het bij iedereen mag toegelaten worden. Of te wel beter gezegd iedereen gelijke rechten ivm de regels.
Dus aan de idee makers / topicstarter, verzin hier een andere oplossing voor ipv door te verwijzen naar een site.
@Stef, ik heb het niet alleen over een vtc, er word wel naar hun site verwezen. +Het reclame maken naar iets want rond hun vtc ligt.
Wat in de regels vermeld staan dat reclame verboden is;@Cojones, klopt wat je meedeelde. Zelf heb ik ook al tal van meldingen gedaan ooit.Reclame
Alleen was ik het snel beu als wij hiervoor altijd zelf alles moeten melden. Hiervoor bestaat er toch een team om dit onder controle te krijgen?
Natuurlijk weet ik ook dat men niet continue alles in de gaten kan houden wegens werk / school / enzo..
Dan moeten men eventueel eens denken aan versterking voor het team. Wat al paar keren vermeld is geweest.
Want de laatste tijden zie ik helaas wel wat overtredingen, die dan soms na enkele weken later behandeld worden (en meestal door dezelfde persoon).
Alsook de regels nog even toe te passen ivm vtc's en eventueel andere zaken zoals beter duidelijkheid, onlangs werd hier ook een misverstand plaats gevonden in de persoonlijke blog.
Nu terug ontopic, bij verdere vragen ivm het beleid kunnen jullie mij PM'en
oke. Maar ik zie dit eigenlijk niet echt als reclame voor hun vtc maar meer als gewoon een linkje voor extra info. Aan de andere kant hadden ze nattuurlijk ook het bericht wat op hun site staat kunnen kopieren en hier neer zetten. Dan hoef je geen link te geven. Dus daar heb je wel een punt. Voorderest moet ik eigenlijk eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd de meldfunctie een beetje vergeten ben. Ik zal die in de toekomst vaker gaan gebruiken om de teamleden een beetje te helpen. Ik begrijp wel dat de teamleden het ook druk hebben met andere dingen ipv de hele tijd controleren of de regels wel nageleefd worden. Maar jb heeft ook wel gelijk. het moet niet zo zijn dat de ene een waarschuwing krijgt en de ander helemaal niks.jbsystems schreef: Het reclame maken naar iets want rond hun vtc ligt.
Wat in de regels vermeld staan dat reclame verboden is;Reclame
Wij maken op een forum een straat met allemaal screenschots van de vrachtwagens. Die worden gemaakt op mooi ingericht terein op het circuit.H-T-W schreef:Ik ben het helemaal eens met JBsytems. Je zie het steets meer links naar een ander site wat een overtreding is.![]()
maar wat een leuk idee.
maar ik snap het nog niet hoe wil hij alle trucks in 1 keer tegelijk in de map hebben als multiplayer niet uit is.
of wil hij van te voren alles er in gaan zetten.