Beste Skinners
Ik probeer al dagen de nieuwe Volvo te skinnen met een v Wieren skin, ik doe het op eenzelfde wijze als bij de andere trucks, alleen krijg ik een rode Volvo of ik krijg helemaal niets in het keuze menu om de skin toe te passen.
De werkwijze is als volgt;
Ik maak een map aan met de juiste mappen met inhoud.
Ik open paint.net en maak een witte laag aan (2048x2048)
Dan sleep ik de Volvo_2012 template naar paint.net.
Hier voeg ik de template in als nieuwe layer (laag).
Dan maak ik voor elke nieuwe bewerking een nieuwe laag aan.
Als alles klaar is dan sla ik het op als dds file in de juiste map.
Ik voeg dan middels winrar "def, material, verhicle" samen als een .scs bestand en plaats deze in de mod map.
Ik heb ondertussen geprobeerd met aangepaste namen van bestanden, met originele namen van de bestanden, maar niets helpt en momenteel staat het bestand helemaal niet in de mod lijst.
Doe ik bovenstaande met de andere trucks (ongeacht het merk) dan gaat deze wijze altijd goed, maar met de nieuwe Volvo schijnt dit niet te werken op een of andere manier.
Ik heb meerdere skins bekeken van deze Volvo en alles ziet er bij mij hetzelfde uit in de basis en toch lukt het niet, bij deze Volvo_2012.
Wie van de skinners ziet of weet de oplossing of een andere weg van werken die ook werkt.
mvg
Volvo 2012 skin probleem
Volvo 2012 skin probleem
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Re: Volvo 2012 skin probleem
edit
Ik ben via een andere skin toch iets verder gekomen, maar nu blijven de delen onder het raam en boven het raam blank, (de bumper moet wit blijven).
Als ik mijn skin of de template heen leg, dan zie ik niet waar ik dat nog kan veranderen, iemand hier een oplossing voor?
\

Als ik mijn skin of de template heen leg, dan zie ik niet waar ik dat nog kan veranderen, iemand hier een oplossing voor?

Heb geen ervaring met Volvo of deze skin.
Maar ik zou eerst boven de grill het vlak blauw maken.
Of alles wat niet rood of wit hoeft te blijven blauw maken, dan kom je er ook achter of het uberhaupt wel kan.
Succes.
Maar ik zou eerst boven de grill het vlak blauw maken.
Of alles wat niet rood of wit hoeft te blijven blauw maken, dan kom je er ook achter of het uberhaupt wel kan.
Succes.
Ik kreeg even een helder moment (zeldzaam
), ik maakte alle wit overgebleven vlakken de juiste kleur groen en that was the trick 

Mooi dat het gelukt is.
Ik zei blauw, want keek alleen naar de template. Moet dus groen zijn.
Maar wil je de naam op de zijkant van het dak nog iets anders neerzetten?
Ik zei blauw, want keek alleen naar de template. Moet dus groen zijn.
Maar wil je de naam op de zijkant van het dak nog iets anders neerzetten?
Ik denk verkleinen en misschien iets kantelen, ga ik nog mee bezig, dit was de hoofdmoot anders ik veel werk oor niets zou doen;)
Dit moet hem zijn

Dit moet hem zijn