hallo truck simulators community
ik ben Yusuf ik zit al een paar jaar in de truck simulators community en ik vindt het hier heel erg gezellig maar ik zag ook dat veel mensen vragen hadden en informatie wilden over skinnen,modden,en de game.
En ik zag ook dat alleen maar en paar simulators een wikia hadden( farming simulator en flight simulator).
Dus had ik me gelijk geregistreerd bij wikia en een wiki gemaakt over truck simulators http://truck-simulators.wikia.com/wiki/ ... ators_Wiki
ik moet alleen nog de uiterlijk veranderen en een topic maken
en we zijn HARD op zoek naar editors en admins die actief aan de wiki willen meewerken(het liefst in het engels) als je wilt meewerken aan de wiki
en ik wil graag jullie mening horen over het idee en de wiki
truck simulators wiki
Re: truck simulators wiki
Ooit hebben we zelf een wiki gehad.
Dit project is nooit echt van de grond gekomen.
Dit project is nooit echt van de grond gekomen.
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Dit spel heeft geen wiki nodig, want wat is er moeilijk aan om naar je bestemming te rijden?
WAT? ZWARTE KAT!
maar wat als mensen meer informatie willen over de wagens of de bestemmingenRichard980 schreef:Dit spel heeft geen wiki nodig, want wat is er moeilijk aan om naar je bestemming te rijden?
Wat zou je dan willen zeggen over de bestemmingen? Iedere stad heeft gewoon een aantal bedrijven, een truck dealer, een garage en een hotel.
hoe de stad in real life is, welke dealers er zijn, kenmerken, welke bedrijfen er zijn en info over de wegenrick728 schreef:Wat zou je dan willen zeggen over de bestemmingen? Iedere stad heeft gewoon een aantal bedrijven, een truck dealer, een garage en een hotel.
- Dropshot[NL]
- Lid
Ik denk dat het handiger is als je het skinnen en modden toelicht.
H.n. Post en zonen Pijnacker
Wat ook nog interessant zou kunnen zijn is weetjes over de steden,trucks,wegen,... misschien hulp voor de minder ervarene en zo van die dingen.