Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
xander1986
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door xander1986 »

Polar schreef:Waar ze met een volgende update echt iets aan moeten doen is het AI computer intelligentie systeem van het overige verkeer, tenenkrommend gewoon.

Bijv; je rijdt in Engeland op de linker aangewezen rijbaan, een bus haalt een truck in en komt daarmee recht op mij af, ik rem op tijd en er ontstaat geen aanrijding.
Ik wacht totdat de bus naar zijn eigen rijrichting terug gaat, dit gebeurd niet en ik rij een stukje achteruit om de bus iets meer ruimte te geven.
In plaats dat de bus naar de rechter en voor hem linker rijstrook gaat, blijft de bus om mijn baan telkens naar mij toe rijden.
Ik ben er via de rechterbaan maar omheen gereden, de bus begon toen ook te rijden en raakt vol mijn trailer, wel heb ik ooit :twisted:

Op de snelweg vol in de ankers gaan terwijl er geen verkeer is, geen remmen meer aan en aanrijding is het gevolg met grove schade die je dan weer van je centjes mag aftrekken, door die ander.

Groen licht hebben en gewoon voor het groene licht blijven staan op een lege kruising, of optrekken en net dat ik de bocht wil nemen gaat de voorganger vol in de ankers om helemaal niets, aanrijding is het gevolg.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, dat AI moet echt op de schop, dat ze hierin überhaupt na zoveel updates nog geen verandering hebben doorgevoerd :roll: :thumbdown:

Ik weet het is een spel, maar het kan wel water beter als dit en vooral voor een bedoelde simulator.
Nou als je even het blog leest van scs dan kan je lezen dat ze een nieuwe ai aan het ontwikkelen zijn ;)

Overigens voor de mensen die nog niet gezien hebben hoe het nieuwe interieur van de nieuwe volvo is heb ik hier een plaatje ;)

Afbeelding

Bron: http://www.worldoftrucks.com
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

Mooi, ik hoop dat deze snel te updaten is, eveneens voor het nieuwe dashboard, een plaatje 8-)
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
xander1986
Lid
Lid

Ik hoop het ook snel! :?
xander1986
Lid
Lid

Er is ook een officiele update van scs software: http://blog.scssoft.com/
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

Echt super mooi die volvo! Hoe zit het nu met de scania streamline zijn ze daar al me bezig? En de mercedes mp4 en de daf/renault :?: is scs daar al aan begonnen. somige van jullie zijn hier momenteel meer op de hoogte van dan ik:) tijdje niet gespeeld.
Polar
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Polar »

De Mercedes MP4 is al te vinden op het net evenals de DAF Euro 6.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

Polar schreef:De Mercedes MP4 is al te vinden op het net evenals de DAF Euro 6.

hij bedoelt officiele versie van scs ;)

en nee zover ik weet niet , de volvo zal de eerste in die reeks zijn
en mercedes zal dan eventueel als majestic mp4 uitkomen(als die al komt,namelijk geen licentie dus verwacht eerder de trucks waar ze wel een licentie van hebben)
xander1986
Lid
Lid

Nou ga er maar vanuit dat ze bezig zijn met meer trucks! Maar hoe ver ze daar mee zijn en of ze al iets aan het ontwikkelen zijn is niks over bekend!
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Mercedes kun je lang op wachten denk ik, aangezien ze geen licentie hebben. Ook als Majestic zou het even kunnen duren, aangezien de geen connecties hebben voor blauwdrukken ;)
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

Dat die auto's te downloaden zijn wist ik al van begin dit jaar toen ik nog aan het rijden was had ik hem:) maar zins paar dagen weer beetje begonnen en was benieuwd of scs software nog bezig was met deze auto's gewoon dat het in het spel hoorde :) en niet als mods:)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”