heb je in hoofdletters getypt?
de product-key is in hoofdletters
Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
ja heb met hoofdleters maar wil nog altijd niet 

Niet per ongelijk een 0=nul voor een O getypt of andersom?
Of getypt met capslock, want dat gaat ook niet altijd goed.
Of getypt met capslock, want dat gaat ook niet altijd goed.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Waar ze met een volgende update echt iets aan moeten doen is het AI computer intelligentie systeem van het overige verkeer, tenenkrommend gewoon.
Bijv; je rijdt in Engeland op de linker aangewezen rijbaan, een bus haalt een truck in en komt daarmee recht op mij af, ik rem op tijd en er ontstaat geen aanrijding.
Ik wacht totdat de bus naar zijn eigen rijrichting terug gaat, dit gebeurd niet en ik rij een stukje achteruit om de bus iets meer ruimte te geven.
In plaats dat de bus naar de rechter en voor hem linker rijstrook gaat, blijft de bus om mijn baan telkens naar mij toe rijden.
Ik ben er via de rechterbaan maar omheen gereden, de bus begon toen ook te rijden en raakt vol mijn trailer, wel heb ik ooit
Op de snelweg vol in de ankers gaan terwijl er geen verkeer is, geen remmen meer aan en aanrijding is het gevolg met grove schade die je dan weer van je centjes mag aftrekken, door die ander.
Groen licht hebben en gewoon voor het groene licht blijven staan op een lege kruising, of optrekken en net dat ik de bocht wil nemen gaat de voorganger vol in de ankers om helemaal niets, aanrijding is het gevolg.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, dat AI moet echt op de schop, dat ze hierin überhaupt na zoveel updates nog geen verandering hebben doorgevoerd
Ik weet het is een spel, maar het kan wel water beter als dit en vooral voor een bedoelde simulator.
Bijv; je rijdt in Engeland op de linker aangewezen rijbaan, een bus haalt een truck in en komt daarmee recht op mij af, ik rem op tijd en er ontstaat geen aanrijding.
Ik wacht totdat de bus naar zijn eigen rijrichting terug gaat, dit gebeurd niet en ik rij een stukje achteruit om de bus iets meer ruimte te geven.
In plaats dat de bus naar de rechter en voor hem linker rijstrook gaat, blijft de bus om mijn baan telkens naar mij toe rijden.
Ik ben er via de rechterbaan maar omheen gereden, de bus begon toen ook te rijden en raakt vol mijn trailer, wel heb ik ooit

Op de snelweg vol in de ankers gaan terwijl er geen verkeer is, geen remmen meer aan en aanrijding is het gevolg met grove schade die je dan weer van je centjes mag aftrekken, door die ander.
Groen licht hebben en gewoon voor het groene licht blijven staan op een lege kruising, of optrekken en net dat ik de bocht wil nemen gaat de voorganger vol in de ankers om helemaal niets, aanrijding is het gevolg.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, dat AI moet echt op de schop, dat ze hierin überhaupt na zoveel updates nog geen verandering hebben doorgevoerd

Ik weet het is een spel, maar het kan wel water beter als dit en vooral voor een bedoelde simulator.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
-
- Lid
Polar,
dat AI zal update 1.8 zijn en zal naar het schijnt niet lang op zich laten wachten, update 1.7 dat de nieuwe Volvo bevat willen ze lanceren op het einde van deze maand, waarom anders heeft de truck een haloween-skin dat ook gaat in het spel komen(halloween is 31 oktober)
deze info komt van Dasquirrelsnuts, in het filmpje over World of Trucks spreekt hij hierover na contact met Pavel Sabor zelf
Een aanrader om te zien, info over de site van World of Trucks en Ets2
dat AI zal update 1.8 zijn en zal naar het schijnt niet lang op zich laten wachten, update 1.7 dat de nieuwe Volvo bevat willen ze lanceren op het einde van deze maand, waarom anders heeft de truck een haloween-skin dat ook gaat in het spel komen(halloween is 31 oktober)
deze info komt van Dasquirrelsnuts, in het filmpje over World of Trucks spreekt hij hierover na contact met Pavel Sabor zelf
Een aanrader om te zien, info over de site van World of Trucks en Ets2
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
De AI rijd nu ook heel langzaam. Op een weg waar je 90 mag rijden ze soms 60-70...
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
dat is wel realistisch , zo rijden er een heleboel ook in Nederland.RB1110 schreef:De AI rijd nu ook heel langzaam. Op een weg waar je 90 mag rijden ze soms 60-70...
-
- Lid
... en in België
en het plotse remmen(lees stilstaan) niet te vergeten
en het plotse remmen(lees stilstaan) niet te vergeten
het is mij gelukt om de product key ets2 

-
- Lid
- Contacteer:
vind wel jammer moet nog groter zijn in belgie en nederland moet wel slim zijn anders kan nog veel bij komen