Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Calzone
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door Calzone »

En dat is dus de reden dat trucks gelimiteerd zijn tot 80/90km/h.. ;)

Ik moet trouwens zeggen dat verschillende geluiden voor de airhorns ook wel tof is, nu nog voor uitlaat systemen en motoren :mrgreen:
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

bij mij werkt die airhorn sound niet :(
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

@stefanneke gewone horn en luchthorn zijn verschillende knoppen hé ;) standaard is het "N" op je toetsenbord :) Het kan ook zijn dat een van je mods de def bestanden overschrijft, dan werkt het ook niet volgens mij ;)

Terug naar brandstofverbruik: Ik heb nu een paar ritten gedaan met de brandstofconsumptie simulatie aan. Conclusie: Depressie :lol: Ik wist dat trucks lang niet zo'n goed verbruik hebben als auto's, dat is immers waar ik voor studeer, maar die 45l/100km gemiddeld met m'n Euro 4 R620 V8 was toch een tegenvaller :lol:
Als ETS2 ook het verbruik van m'n chauffeurs berekend ga ik toch maar eens overwegen om alle Euro 4 V8's te vervangen voor de Euro 6 zescilinders :mrgreen:

Maar zonder grappen en grollen, ik vind het een erg leuke toevoeging en betrap me er toch telkens weer op dat ik minder virtuale liters diesel probeer te verbruiken(beste gemiddelde verbruik tot nu toe staat op 35.1l/100km) :thumbup:
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

ik vind het niet, al zet ik al mijn mods uit, dan nog niet
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

Kan iemand helpen? ik heb update 1.6.0 gedownlaod. hierdoor staat mijn wagen weer gewoon bij mijn garage. nu kan ik alleen geen vrachetn meer aannemen! weet iemand hoe dit op te lossen is?
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

ik stond na de update ook in mijn hoofdgarage, dat is denk ik wel zo ingesteld door SCS
die vrachten, toevallig mods die niet meer werken nu en met je spel knoeien
Testen door ze 1 voor 1 uit te schakelen, dan vind je de boosdoener
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

had ik ook gedaan, maar er gebeurde niks.
PS: is al opgelost, zou niet weten hoe het komt maar hij deed het opeens. weet ieand trouwens hoe je je wagen sneller kan laten optrekken? lijkt wel alsof hij geen kracht heeft :( hij heeft 510 PK (DAF XF), maar zo rijd hij echt helemaal niet. het lijkt wel alsof hij 100 pk heeft, zo langzaam trekt ie op. hierdoor kom ik vaak telaat bij de leverancier
Afbeelding
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Retarder per ongeluk ingeschakeld?

Dat je weer bij je hoofdgarage staat is een beveiliging van SCS die er voor zorgt dat je niet vast zit in bijvoorbeeld een plaats van een map mod die dan opeens niet meer functioneert, of een trailer die niet meer werkt opeens verdwijnt.
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

nee, heb geen versnellingsbak met retarder, dat vind ik niet lekker rijden. dan druk ik weer de verkeerde toets in en gaat hij weer remmen, dus dat is niet hjet probleem
Afbeelding
peggy
Lid
Lid

Bericht door peggy »

hoe kom dat ik mij product key niet meer kan gebruiken heb op de site van ets2 juist over getipt van op de doos en toch zeggen dat het niet juist is.waar op de site van ets2 kan ik ander een nieuwe product key ets2 krijgen . :think:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”