Het is een soort community site. Je maakt er een account aan en die koppel je aan je ETS2 in game account. Hierdoor kun je met je account in ETS2 foto's uploaden naar WOT zodat iedereen deze kan bekijken. Ook geeft SCS op WOT wat info vrij over aankomende patches en dergelijke.
Als Beta-tester van ETS2 hebben we al een tijdje toegang tot de website (een tijdje is al sinds begin dit jaar ) en ze hebben in de tussentijd de lay-out al een paar keer gewijzigd maar het wordt alsmaar mooier.
Ah ok! Maar ze hebben het over een alpha stadium heb ik inmiddels begrepen maar hoe alpha is het? Ik bedoel is het bruikbaar? Of zit het nog vol met fouten? Of bedoelen ze gewoon nog weinig opties waarvoor het moet gaan werken?
Het is inderdaad nog Alpha, maar kom geen fouten tegen. Het werkt perfect.
Wat betreft weinig opties, ik heb geen idee of er nog opties bij komen en hoe uitgebreid het verder wordt.
Leuk idee, World of trucks, maar zolang ik alleen screenshots die met F10 gemaakt zijn kan uploaden, is dat een waardeloze functie. Eigen kentekenplaat is wel leuk, heb al een paar leuke ideeën die erop kunnen
Ik heb een levering gigantisch verknalt. Ik heb de trailer van mijn voorganger met 130 km/h vol geramd, schade, 90 000 euro. Ik dag deze avond even lekker ETS 2 spelen, dat is (dramatisch) ten einde gekomen. Ik wouw die vrachtwagen inhalen, maar besef dat het niet lukte om links in te halen, dus naar rechts gaan maar toen het te laat was en niet meer kon uitwijken gingen alle alarmen af, ik dag, ik ga hem raken en drukte op mijn noodstop knop (ik kan knoppen programmeren, en heb een noodstop knop gemaakt, alarm lichten gaan dan aan en alle mogelijkheden van remmen worden 20 sec geactiveerd). En toen stond ik stil.
Het lijkt dat er een systeempje in mijn hoofd zit wat voorspelt wat er in spellen met de auto gaat gebeuren, bijvoorbeeld bij een race spel, ik ree hard over terrein, en als ik dreigt tegen een boom aan te rijden tijdens een bocht (door geen grip) gaat die zelfde alarm bellen af, allen op het terrein heb je meer ruimte en kan je makkelijker uitwijken.