Wat voor mods raden jullie elkaar aan

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Milan1NL
Lid
Lid

Wat voor mods raden jullie elkaar aan

Bericht door Milan1NL »

Hoi.

Ik wil even een topic maken met allemaal mods die jullie gebruiken en ook aanraden voor de laatste versie enz.. ik weet dat er ongeveer nog zoon topic bestaat maar ik wil hier een topic met de mods die jullie gebruiken en die jullie ook aanraden :)
ik zelf speel met de: Rebuilding map enzo sinds gister avond en het is best wel een mooie map mod. eerst reed ik met de scandavië map en die is ook wel mooi :).

Gr Milan1NL
Calzone
Lid
Lid

Re: Wat voor mods raden jullie elkaar aan

Bericht door Calzone »

Zoals je al zegt, hier is al een topic van. De meeste mods die daar worden uitgelegd werken ook gewoon met de nieuwe versie, dus daar zit geen verschil in.
En mods die iemand aanraad zijn meestal ook mods die diegene gebruikt, anders moet je hem ook niet aanraden ;)
Milan1NL
Lid
Lid

Bericht door Milan1NL »

Calzone schreef:Zoals je al zegt, hier is al een topic van. De meeste mods die daar worden uitgelegd werken ook gewoon met de nieuwe versie, dus daar zit geen verschil in.
En mods die iemand aanraad zijn meestal ook mods die diegene gebruikt, anders moet je hem ook niet aanraden ;)
Zou ik de link mogen? want ik kan hem niet vinden :?
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 92&t=14967
Volgens mij moet er nog een zijn, moet je maar ff zoeken in het Algemeen gedeelte.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”