eurotruck simulator 2 DLC vragen

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
powerv8
Lid
Lid

eurotruck simulator 2 DLC vragen

Bericht door powerv8 »

hoi

weet iemand of de mods blijven werken in de DLC versie???

hoop dat iemand het al weet.

groeten jeffrey
willy1962
Lid
Lid

Re: eurotruck simulator 2 DLC vragen

Bericht door willy1962 »

ja ik heb er sinds gisteren in en alles doet het gewoon en een nieuw profiel maken is NIET nodig.
je speelt gewoon verder als of er niets nieuws is.
Rowddy
Lid
Lid

Bericht door Rowddy »

goede morgen allemaal ben naar nieuw hier en wou gelijk even melden dat de DLC die ik had gekocht me hele spel in de war heb gebracht. te eerste crashte het om de haverklap en ten 2e was de navigatie helemaal van slag af vanaf thuisbasis Amsterdam naar elke willekeurige bestemming wordt ik via Engeland gestuurd dus Amsterdam-Brussel met de boot (2x) etc. ik kreeg het ook niet meer goed, dus heb een complete nieuwe download en install moeten doen :(. Ik baal als een stekker want ik was al op 53% en sta nu weer op 0. Ik weet ook niet of ik ooit nog een DLC ga kopen vind het gewoon een slechte zaak.. toch?

Groet Rowddy.
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

zeker weten dat je m gekocht hebt ?
je bent de enigste die dit probleem heeft, of heb je m nog nooit geupdated
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

En als je hem wel gekocht hebt, heb je ook voordat je 1.5.2 en DLC installeerde je mods er uitgehaald? Niet alle mods zullen meer werken met de nieuwe patch of met de DLC(Europe Rebuilding Map), dua dan kan het inderdaad zijn dat het je spel verpest.

Zoals Timmer al zei, je bent de enige die er last van heeft, ik ben dit probleem op meerdere Truck Sim forums, waaronder het SCS forum zelf, niet tegen gekomen ;)
Rowddy
Lid
Lid

Bericht door Rowddy »

typisch nederlands wordt je weer gelijk gevraagd aof je 'm echt wel gekocht heb lol. Luister kerel ik ben 55 jaar met een eigen bedrijf denk je nu echt dat ik met een halve gekraakte versie ga posten? lol Dus ja alles gekocht en alles was gepatched tot de laatste versie. Ik weet ook niet waarom het bij mij verkeerd is gegaan, maar door dit soort opmerking kom ik niet graag op NL forums
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

@ Rowddy : ze hebben al een paar weken niet kunnen vragen of het spel wel gekocht is.
En nu denken ze weer een reden te hebben om die vraag te stellen, en nu ben jij toevallig de sjaak. ;)
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Volgens mij is er niks verkeerds aan vragen stellen toch? Daarbij gebeurd er iets bij jou wat verder bij niemand gebeurd en ook niet zou moeten gebeuren als je je spul koopt. het spel en de DLC zijn getest door beta testers en SCS zelf natuurlijk, denk je echt dat SCS een DLC/patch zou releasen als zoiets gebeurd?

Zoals ik al zei, waarschijnlijk een van je mods die het veroorzaakt heeft. Je had gewoon je mods uit kunnen schakelen en desnoods een oudere autosave kunnen laden en je kon weer verder.
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

het is zo, ik kan niet zien hoe oud iemand is dus vraag ik zoiets gewoon, ik ga er ook niet klakkeloos vanuit dat dat zo is.

ik ben zelf ook 1 van de oudere hier maar je ziet steeds vaker kinderen van 10/11 jaar hierkomen met zo'n soort probleem die m gedownload hebben.
we vallen je er echt niet op aan en willen je best helpen.
Rowddy
Lid
Lid

Bericht door Rowddy »

tis al goed :) maaruh ik ben nog steeds een ETS noob met MODS dus.. hoe schakel je MODS uit ( ik krijg steeds een waarschuwing dat me spel niet meer werkt als ik er 1 uit zou zetten) en.. Hoe houud je MODS actueel zodat ze altijd werken na een patch of DLC
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”