ik heb een probleem, sinds ik ben overgestapt naar update 1.4.1, trekt mijn wagen (Daf XF 105 SSC 510 PK) heel erg langzaam op. ook schakelt de wagen heel erg langzaam. zou iemand weten hoe dit komt, en zijn er mensen die hier sinds V 1.4.1 ook last van hebben??
zou een Real psychic mod ook helpen tegen mijn probleem, of niet??
(Ik speel ondertussen V 1.5.2)
probleem sinds V 1.4.1
probleem sinds V 1.4.1
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Re: probleem sinds V 1.4.1
Wel herkenbaar voor mij, maar dan met elke Mercedes truck.
Bij mij waren de trucks van Mercedes niet vooruit te branden, waar de meeste trucks geen moeite mee hadden, deed de Mercedes het met grote moeite.
Met de Real psychic mod maakte het geen verschil en liet ik de Mercedes voor wat het was.
Nu met de update 1.5.2 is dat probleem opgelost en kan ik met een gerust hart de Mercedes pakken en ook de DAF lijkt een stuk soepeler te rijden en vooral in het hoge noorden waar de DAF soms behoorlijke moeite had.
Bij mij waren de trucks van Mercedes niet vooruit te branden, waar de meeste trucks geen moeite mee hadden, deed de Mercedes het met grote moeite.
Met de Real psychic mod maakte het geen verschil en liet ik de Mercedes voor wat het was.
Nu met de update 1.5.2 is dat probleem opgelost en kan ik met een gerust hart de Mercedes pakken en ook de DAF lijkt een stuk soepeler te rijden en vooral in het hoge noorden waar de DAF soms behoorlijke moeite had.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
oow
met de MB had ik het ook. alleen is bij mij de DAF nog steeds niet goed..

Dit hoort in het Technische Hulp/Bug report lijkt me 
Heb je misschien per ongeluk de retarder erop gezet? Weet je zeker dat je nog steeds de motor die je toen had er nu ook nog op hebt? Misschien een mod die het vermogen heeft aangepast?

Heb je misschien per ongeluk de retarder erop gezet? Weet je zeker dat je nog steeds de motor die je toen had er nu ook nog op hebt? Misschien een mod die het vermogen heeft aangepast?
ik heb geen schakelbak met retarder, en ik had nog ff voor zekerheid gekeken, maar heb nog steeds 510 PK's

Dit vindt ook plaats met de verkorte ritten met de trucks die niet van jezelf zijn, lijkt mij een bug van de 1.4.1.2 lijkt mij.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
ja, idd. maar echt geen een wagen (Merk) trekt meer snel op dus zou niet weten hoe het komt