Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Oke, dankjewel, ik heb hem via overschrijving gekocht dus zal wel dinsdag of woensdag worden dan...
als Mediamarkt hem heeft wil je dan even een berichtje geven dan kan ik hem morgen gaan halen.AIM1977 schreef:Ga zo kijken of ze hem ook in de schappen hebben liggen
maar ik denk dat ze hem nog niet hebben want bij Bol.com staat vanaf 27 september leverbaar.
dat zou dus inhouden dat alleen de downloadbare versies op dit moment beschikbaar zijn ,
en dat de DVD versie er volgende week pas is.
Ze hebben het ook volgende week pas binnen.willy1962 schreef:als Mediamarkt hem heeft wil je dan even een berichtje geven dan kan ik hem morgen gaan halen.AIM1977 schreef:Ga zo kijken of ze hem ook in de schappen hebben liggen
maar ik denk dat ze hem nog niet hebben want bij Bol.com staat vanaf 27 september leverbaar.
dat zou dus inhouden dat alleen de downloadbare versies op dit moment beschikbaar zijn ,
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
-
- Lid
Heb hem net bij Mediamarkt gedownload + de code er bij €9.99.
Maar even een vraagje werkt deze ook met Europe Rebuilding 1.02 ?
m.v.g.Jan
Maar even een vraagje werkt deze ook met Europe Rebuilding 1.02 ?
m.v.g.Jan
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
Waarschijnlijk niet, zitten plaatsten in ERM die ook in de DLC zitten.
-
- Lid
Ok jammer maar bedankt voor je snelle reactie.Calzone schreef:Waarschijnlijk niet, zitten plaatsten in ERM die ook in de DLC zitten.

"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
dank je wel voor je berichtje.AIM1977 schreef:Ze hebben het ook volgende week pas binnen.willy1962 schreef:als Mediamarkt hem heeft wil je dan even een berichtje geven dan kan ik hem morgen gaan halen.AIM1977 schreef:Ga zo kijken of ze hem ook in de schappen hebben liggen

Ik weet er wel eentje ik heb ze zelf gemod ze staan op een heel bekende site waar alle downloads opkomen ik mag ze helaas niet zeggen maar je weet het vast wel -> ets2. blabla en dan bij interieurs zoeken. Ik heb 2 verschillende versie's 1tje met raamband en 1tje zonder met alleen gordijnen.truckboy6 schreef:is er iemand die een mooie interior mod voor de DAF weet, die alleen GORDIJNEN heeft en geen andere rommel?? mijn interiuer werk namelijk niet meer bij de nieuwe update

Kan iemand me vertellen hoe ik de Fxaa injector kan gebruiken??
..The highlights of the updates include launch of the World of Trucks website, the new Volvo FH model, and a whole new traffic AI.

http://blog.scssoft.com/2013/10/october-is-here.html
Halloween skin = Halloween release date?