Wat wil jij later worden of wat ben je
- scaniaforlive
- Lid
- Berichten: 1333
- Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
- Locatie: Yn Fryslân
- Contacteer:
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
Schoollier die nog naar het MBO moet, haha
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
Was chauffeur.......in de tijd dat alles nog kon!!!!!
Als ik terug kijk op hoe snel het MOOIE bestaan als trucker werd verzeikt door alle regeltje's
en allerlei snufje's waardoor het rijden met luciferstokje's in de ogen niet meer mogelijk was
is gegaan......ben ik snel van mijn teleurstelling afgekomen dat ik niet meer kon rijden.
JA ik was een groenteboer.....een cowboy op de weg.....zo'n gast die een schakelaar had om zijn begrenzer
uit te zetten.......die zekering 1 eruit trok als hij de boot naar zweden moest halen......die op en neer reed na munchen
om de volgende rit naar england niet te missen......die de klok open maakte om de schijf 8 uur terug te zetten....die heel vaak met het zweet dik op het hoofd bij een controle stond........zo iemand waarvan de RVI met bedrijfscontrole's
een bakkie leut extra moesten pakken,omdat ze maar niet snapten hoe mijn schijven toch allemaal kloppend waren........
die mooie goede tijd.....die ik geweldig mis!!!!!
Maar nu als trucker zijnde.....ben je vaak van huis.......niet omdat je zover weg bent....neehee je moet je aan je regeltje's houden en verdienen zoals in mijn tijd.......tsja....laten we het houden op crisis.
Maar goed.....ik was dus een trotse chauffeur....helaas mag/kan ik het niet meer!
Ma met de huidige regels mis ik volgens mijn ex-collega's niets!!!!
Als ik terug kijk op hoe snel het MOOIE bestaan als trucker werd verzeikt door alle regeltje's
en allerlei snufje's waardoor het rijden met luciferstokje's in de ogen niet meer mogelijk was
is gegaan......ben ik snel van mijn teleurstelling afgekomen dat ik niet meer kon rijden.
JA ik was een groenteboer.....een cowboy op de weg.....zo'n gast die een schakelaar had om zijn begrenzer
uit te zetten.......die zekering 1 eruit trok als hij de boot naar zweden moest halen......die op en neer reed na munchen
om de volgende rit naar england niet te missen......die de klok open maakte om de schijf 8 uur terug te zetten....die heel vaak met het zweet dik op het hoofd bij een controle stond........zo iemand waarvan de RVI met bedrijfscontrole's
een bakkie leut extra moesten pakken,omdat ze maar niet snapten hoe mijn schijven toch allemaal kloppend waren........
die mooie goede tijd.....die ik geweldig mis!!!!!
Maar nu als trucker zijnde.....ben je vaak van huis.......niet omdat je zover weg bent....neehee je moet je aan je regeltje's houden en verdienen zoals in mijn tijd.......tsja....laten we het houden op crisis.
Maar goed.....ik was dus een trotse chauffeur....helaas mag/kan ik het niet meer!
Ma met de huidige regels mis ik volgens mijn ex-collega's niets!!!!
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
- chefprutser
- Lid
- Berichten: 111
- Lid geworden op: za 19 mar 2011, 12:54
- Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
laat zo zegge ik probeer het hahahastefboy897 schreef:haha een alleskunner dus
Een bijrijder zit er altijd naast...
-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
Ja, zonde.. nu om de 4,5 uur pauze maken. terwijl je in een personenwagen altijd maar door mag rijden..ripacy schreef:Was chauffeur.......in de tijd dat alles nog kon!!!!!
Als ik terug kijk op hoe snel het MOOIE bestaan als trucker werd verzeikt door alle regeltje's
en allerlei snufje's waardoor het rijden met luciferstokje's in de ogen niet meer mogelijk was
is gegaan......ben ik snel van mijn teleurstelling afgekomen dat ik niet meer kon rijden.
JA ik was een groenteboer.....een cowboy op de weg.....zo'n gast die een schakelaar had om zijn begrenzer
uit te zetten.......die zekering 1 eruit trok als hij de boot naar zweden moest halen......die op en neer reed na munchen
om de volgende rit naar england niet te missen......die de klok open maakte om de schijf 8 uur terug te zetten....die heel vaak met het zweet dik op het hoofd bij een controle stond........zo iemand waarvan de RVI met bedrijfscontrole's
een bakkie leut extra moesten pakken,omdat ze maar niet snapten hoe mijn schijven toch allemaal kloppend waren........
die mooie goede tijd.....die ik geweldig mis!!!!!
Maar nu als trucker zijnde.....ben je vaak van huis.......niet omdat je zover weg bent....neehee je moet je aan je regeltje's houden en verdienen zoals in mijn tijd.......tsja....laten we het houden op crisis.
Maar goed.....ik was dus een trotse chauffeur....helaas mag/kan ik het niet meer!
Ma met de huidige regels mis ik volgens mijn ex-collega's niets!!!!
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
ik wil later ook chauffeur worden en net als jij mijn opa was het en mijn vader is het vind het top
trucks is alles in mijn leven
trucks is alles in mijn leven
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
ik ook chauffeur, me opa's, me 2 ooms en me pa zijn het ook (Me opa's natuurlijk niet meer) dus kan niet achter blijven!! haha
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
- jbsystems
- Lid
- Berichten: 513
- Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
- Locatie: Aalst / Belgium
- Contacteer:
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
Klopt ripacy,
Sommige regeltjes zijn een beetje te.
Nu jah we moeten er ons bij neerleggen daarvoor ga ik deze job niet laten vallen, ben hiervoor veel te graag op de baan.
Zelf ben ik ook wel in overtreding met een regel Mijn MB is ook in bezit van een ombouw begrenzer (is een hardware bakje die men garagist er tussen gestoken heeft, zodat de begrenzer uitgeschakeld is en kan ook bepaalde toerentallen instellen via enkele knoppen).
En als deze het ooit begeeft kan ik nog altijd de zekering eruit halen Dus sssst iedereen, jullie weten van niets
Sommige regeltjes zijn een beetje te.
Nu jah we moeten er ons bij neerleggen daarvoor ga ik deze job niet laten vallen, ben hiervoor veel te graag op de baan.
Zelf ben ik ook wel in overtreding met een regel Mijn MB is ook in bezit van een ombouw begrenzer (is een hardware bakje die men garagist er tussen gestoken heeft, zodat de begrenzer uitgeschakeld is en kan ook bepaalde toerentallen instellen via enkele knoppen).
En als deze het ooit begeeft kan ik nog altijd de zekering eruit halen Dus sssst iedereen, jullie weten van niets
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
- stefboy897
- Lid
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
- Locatie: Meedhuizen
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
jbsystems ik geef je wel gelijk. Er komen allemaal van die k*t regels bij. Maar toch is het een mooi beroep. Het truckersleven is niet meer wat het geweest is. Maar als we optimistish zij en het beste eruit halen komt het wel goed. Iedereen zit wel te klagen dat het allemaal minder word. Maar er zijn ook goede dingen. De trucks van nu zijn bijvoorbeeld veel comfortabeler en luxer dan in de jaren 80. Ik ben zelf ook van plan om vrachtwagenchauffeur te worden zoals ik hier eerder al schreef ondanks dat alles minder wordt.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- Anihilation
- Ere-Lid
- Berichten: 335
- Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 11:00
- Locatie: Zeeland
- Contacteer:
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
Zeer verstandig om dat dan op een openbaar forum neer te zetten...jbsystems schreef:(..)En als deze het ooit begeeft kan ik nog altijd de zekering eruit halen Dus sssst iedereen, jullie weten van niets
Voetje voor voetje, zo kom je verder!
- jbsystems
- Lid
- Berichten: 513
- Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
- Locatie: Aalst / Belgium
- Contacteer:
Re: Wat wil jij later worden of wat ben je
Hahaha, zo veel trek ik er me ook niet van aan.
Ze moeten me eerst nog vinden op de baan + mogen ze nog achter die knopjes beginnen zoeken welke van de begrenzer is (er zijn er veel en de juiste knoppen zijn heel moeilijk te vinden).
En de zekering functie, denk ik wel dat iedereen deze optie wel kent.
Voor de rest ben ik een rustige chauffeur, enkel in noodgevallen durf ik wel eens planken
Ze moeten me eerst nog vinden op de baan + mogen ze nog achter die knopjes beginnen zoeken welke van de begrenzer is (er zijn er veel en de juiste knoppen zijn heel moeilijk te vinden).
En de zekering functie, denk ik wel dat iedereen deze optie wel kent.
Voor de rest ben ik een rustige chauffeur, enkel in noodgevallen durf ik wel eens planken
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust