Ik heb inmiddels een demo van ETS 2 voorMac.
Waar kan ik een originele versie kopen?
Nog niet bij Apple, weet ik..
ETS2 voor Mac
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Re: ETS2 voor Mac
Als je het spel opstart? Word er dan om een serie code gevraagd? Zoja, dan kan je die hier of hier kopen.
WAT? ZWARTE KAT!
Dank voor je reactie, maarrreh beide opties gaan over Windows..
-
- Lid
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij moet je gewoon de demo downloaden, die heb je al en moet je nu bij een van de links een key kopen en dat is ongeacht welk besturingssysteem
Je krijgt geen .exe of zo! Je ontgrendeld in feite alle opties die bij de demo zijn afgeschermd.

Klinkt redelijk, maar in beide gevallen staat duidelijk dat het om het Windows-platform gaat.
Ik durf het zo niet aan.
Is er nu niemand die mij kan vertellen hoe je aan een legale versie kunt komen?
Ik durf het zo niet aan.
Is er nu niemand die mij kan vertellen hoe je aan een legale versie kunt komen?
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Dankjewel.
We komen steeds een stapje verder! De vraag blijft echter hoe het mogelijk is dat de fabrikant zegt
binnenkort ETS2 voor Mac uit te brengen, terwijl ik al een goed werkende (demo)versie heb. Slechts een key ontbreekt.
We komen steeds een stapje verder! De vraag blijft echter hoe het mogelijk is dat de fabrikant zegt
binnenkort ETS2 voor Mac uit te brengen, terwijl ik al een goed werkende (demo)versie heb. Slechts een key ontbreekt.
Als je de goedwerkende demo hebt dan kun je via die demo op de webstite komen om de key aan te schaffen, simpel;)
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Als je het spel opstart, dan word er om een code gevraagd, ik heb een code bij Mediamarkt gehaald, en ik kreeg de code in mijn mail, dus code invullen en je hebt de volledig spel.
WAT? ZWARTE KAT!