Hallo iedereen ik zou graag deze mest trailer willen hebben in ets2 zou iemand deze kunnen modden (hieronder de foto van de trailer:)
mestoplegger
- richard2003
- Lid
mestoplegger
Het is pas een Truck als die rook spuut
-
- Lid
Re: mestoplegger
Hallorichard2003 schreef:Hallo iedereen ik zou graag deze mest trailer willen hebben in ets2 zou iemand deze kunnen modden (hieronder de foto van de trailer:)
Deze trailer zou ik ook wel willen in ets2 als iemand die moeite kan doen dan zou ik dat zeer erg waderen
Alvast bedankt
Beste vriend
Ikzelf en een ander lid, hebben serieuze vermoedens dat dit 2 accounts zijn van eenzelfde persoon.
Als ik het reglement er even bijneem, zien we hier een toepasselijke regel staan.
Wel dan: ik heb van beide accounts de mails eens nagetrokken en dit kwam er uit.
richard2003: r.v.mid[at]kpnmail.nl
Volvotruck: richardvanmiddendorp[at]hotmail.nl
Ik denk dat hier geen verdere uitleg bij nodig is.
Ikzelf en een ander lid, hebben serieuze vermoedens dat dit 2 accounts zijn van eenzelfde persoon.
Als ik het reglement er even bijneem, zien we hier een toepasselijke regel staan.
Bewijs het dan eens, hoor ik u zeggen.Aanmelding
Er mag 1 account per persoon aangemaakt worden. Indien je méér dan 1 account hebt, kun je een volledige forum ontzegging verwachten.
Wel dan: ik heb van beide accounts de mails eens nagetrokken en dit kwam er uit.
richard2003: r.v.mid[at]kpnmail.nl
Volvotruck: richardvanmiddendorp[at]hotmail.nl
Ik denk dat hier geen verdere uitleg bij nodig is.
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Jongens jongens toch, tot hoever sommigen wel niet kunnen gaan.
Goed werk Cojones
Goed werk Cojones
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Dank U voor uw oplettendheid!
Dit topic gaat op slot, enige verklaringen kunnen afgelegd worden via pm.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |