The Dutch map!
Re: The Dutch map!
Eey man , jaaaa echt ene irritant mannetje, nou het was zo gegaan ik was er al meerdere keren uitgestapt het was niks anders meer dan ruzie maar dit was het toppunt ik was bezig met een nieuwe bgn (een kaart dus waarop je mapt) hij was veel duidelijker en alles stond erop niemand had er problemen mee behalve Klein en ik had gezegd ik stop ermee bij het volgende conflict nou dat was dus het einde. Maargoed bij een ruzie zijn er altijd 2 mensen fout dus ik ben ook fout geweest. Maar het is verleden tijd ik ga wel aan een nieuw map project beginnen
Dus als ik het goed begrijpt is dat De Dutch map HELEMAAL WEG IS???? Als dat zo is KAPOT ZONDE van jullie tijd als je die er hardt hebt ingestokenrick728 schreef:Eey man , jaaaa echt ene irritant mannetje, nou het was zo gegaan ik was er al meerdere keren uitgestapt het was niks anders meer dan ruzie maar dit was het toppunt ik was bezig met een nieuwe bgn (een kaart dus waarop je mapt) hij was veel duidelijker en alles stond erop niemand had er problemen mee behalve Klein en ik had gezegd ik stop ermee bij het volgende conflict nou dat was dus het einde. Maargoed bij een ruzie zijn er altijd 2 mensen fout dus ik ben ook fout geweest. Maar het is verleden tijd ik ga wel aan een nieuw map project beginnen
- stefboy897
- Lid
ja dan kun je er ook beter mee stoppen als er toch alleen maar ruzie is en je er toch geen plezier meer in hebt. Maarja shit happens.rick728 schreef:Eey man , jaaaa echt ene irritant mannetje, nou het was zo gegaan ik was er al meerdere keren uitgestapt het was niks anders meer dan ruzie maar dit was het toppunt ik was bezig met een nieuwe bgn (een kaart dus waarop je mapt) hij was veel duidelijker en alles stond erop niemand had er problemen mee behalve Klein en ik had gezegd ik stop ermee bij het volgende conflict nou dat was dus het einde. Maargoed bij een ruzie zijn er altijd 2 mensen fout dus ik ben ook fout geweest. Maar het is verleden tijd ik ga wel aan een nieuw map project beginnen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Yo,
Ik lees al deze berichten en had dit al aan zien komen.
Ik zal even kort vertellen hoe het is gelopen en even duidelijk vertellen hoe het nu gaat lopen.
In iedere geval is Rick als toen in de tijd eigenaar/leider van de map er uitgestapt om dat er vaak wel onenigheden waren met de beslissingen. Daarvoor hebben Ik & Jan (Weet ze acc naam niet hier op) geprobeerd met een goed voorstel om dit optelossen helaas is hier weinig gehoor aan geweest. Daarna hebben Jan & Rick besloten om te stoppen. De map was toen op dat moment van niemand meer, samen hebben we besloten met het team dat ik het beheer er over ga hebben.
Op dit moment is er nog niet veel verandert, we zijn bezig met sollicitaties voor nieuwe mappers.
Eenmaal is dit moeilijk om ervaren mappers (Nederlandse) te vinden. We komen indd aan Mappers te kort om dit optijd/snel af te krijgen.
Ik zie al allemaal namen voorbijschieten, zoals Klein (Wessel).
Wat is er mis met je, als je namen gaat noemen op forum van dat die gene het allemaal heeft verpest dat je er uit bent gegaan.
Ben er 99% zeker van overtuigt dat dit allemaal geplaatst is om de map omlaag te krijgen en de vertrouwen van de map flink omlaag te laten gaan. Hierbij heb ik ook andere redenen waarom ik daar overtuigd van bent maar dat doet er niet toe om dat te plaatsen als reactie. Anyways mij raak je in iedere geval er niet mee, en de rest van het huidige team ook niet.
Ik weet dat er geprobeerd wordt om meer mensen te laten stoppen met de map, en wordt verteld dat ze er beter mee kunnen stoppen, dat zeggen de oude crew leden van ons. Beetje zielig als je op deze manier de map wil laten verslechteren, je bent er zelf uitgestapt.
Nogmaals, best zielig als je dat op deze manier doet.
Anyways over de website & het forum. Het forum (The Dutch Truckers) was eerst een deel van de map, en nadat Rick het team heeft verlaten is het geen onderdeel meer van ons, wij hebben dus niks meer te maken met het forum.
Over de website: Er komt binnenkort een nieuwe website tot ons beschikking, daar over komen wij later op terug.
Je kunt op dit moment alleen maar informatie vinden over de map vinden via ons facebook pagina : www.facebook.com/ETS2NL
In iedere geval worden er veel dingen geplaatst over de map, en hoe het allemaal gaat. Sommige dingen kloppen, sommige dingen kloppen ook niet.
Bij deze wil ik jullie hierbij waarschuwen om niet alles te geloven. Heb je twijfels over iets, PM me en ik zal eerlijk antwoord geven hoe het gaat. We kunnen allemaal wel geheimzinnig lopen doen, maar nergens gaat het goed, waarom zouden wij dat dan verborgen houden.
In iedere geval stoppen wij niet met de map, en gaan wij er gewoon mee door.
Wij hopen de map alsnog succesvol optijd te release, dat het gereleased wordt is zeker!
Wij houden jullie op de hoogte!
Ik lees al deze berichten en had dit al aan zien komen.
Ik zal even kort vertellen hoe het is gelopen en even duidelijk vertellen hoe het nu gaat lopen.
In iedere geval is Rick als toen in de tijd eigenaar/leider van de map er uitgestapt om dat er vaak wel onenigheden waren met de beslissingen. Daarvoor hebben Ik & Jan (Weet ze acc naam niet hier op) geprobeerd met een goed voorstel om dit optelossen helaas is hier weinig gehoor aan geweest. Daarna hebben Jan & Rick besloten om te stoppen. De map was toen op dat moment van niemand meer, samen hebben we besloten met het team dat ik het beheer er over ga hebben.
Op dit moment is er nog niet veel verandert, we zijn bezig met sollicitaties voor nieuwe mappers.
Eenmaal is dit moeilijk om ervaren mappers (Nederlandse) te vinden. We komen indd aan Mappers te kort om dit optijd/snel af te krijgen.
Ik zie al allemaal namen voorbijschieten, zoals Klein (Wessel).
Wat is er mis met je, als je namen gaat noemen op forum van dat die gene het allemaal heeft verpest dat je er uit bent gegaan.
Ben er 99% zeker van overtuigt dat dit allemaal geplaatst is om de map omlaag te krijgen en de vertrouwen van de map flink omlaag te laten gaan. Hierbij heb ik ook andere redenen waarom ik daar overtuigd van bent maar dat doet er niet toe om dat te plaatsen als reactie. Anyways mij raak je in iedere geval er niet mee, en de rest van het huidige team ook niet.
Ik weet dat er geprobeerd wordt om meer mensen te laten stoppen met de map, en wordt verteld dat ze er beter mee kunnen stoppen, dat zeggen de oude crew leden van ons. Beetje zielig als je op deze manier de map wil laten verslechteren, je bent er zelf uitgestapt.
Nogmaals, best zielig als je dat op deze manier doet.
Anyways over de website & het forum. Het forum (The Dutch Truckers) was eerst een deel van de map, en nadat Rick het team heeft verlaten is het geen onderdeel meer van ons, wij hebben dus niks meer te maken met het forum.
Over de website: Er komt binnenkort een nieuwe website tot ons beschikking, daar over komen wij later op terug.
Je kunt op dit moment alleen maar informatie vinden over de map vinden via ons facebook pagina : www.facebook.com/ETS2NL
In iedere geval worden er veel dingen geplaatst over de map, en hoe het allemaal gaat. Sommige dingen kloppen, sommige dingen kloppen ook niet.
Bij deze wil ik jullie hierbij waarschuwen om niet alles te geloven. Heb je twijfels over iets, PM me en ik zal eerlijk antwoord geven hoe het gaat. We kunnen allemaal wel geheimzinnig lopen doen, maar nergens gaat het goed, waarom zouden wij dat dan verborgen houden.
In iedere geval stoppen wij niet met de map, en gaan wij er gewoon mee door.
Wij hopen de map alsnog succesvol optijd te release, dat het gereleased wordt is zeker!
Wij houden jullie op de hoogte!
Chris ben het helemaal met je eens die map gaat er hoedan ook komen
Mvg stefan
lid van de dutchmap team
Mvg stefan
lid van de dutchmap team
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland
Check het forum maar eens......men gaat al flink aan de haal met je/jullie/iemands project
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Hoe Bedoel je ?ripacy schreef:Check het forum maar eens......men gaat al flink aan de haal met je/jullie/iemands project
Ik gok dat ie hier op doelt
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 07&t=14951
Ik kreeg die al naar vorengeschoven inderdaad.Calzone schreef:Ik gok dat ie hier op doelt
Zelfde als je de bedrijfsplan van Mac Donalds naar buiten gooit & zegt wie kan dit uitvoeren, Zucht.
hahhahaha ja die bedoel ik calzone
Die gast vraagt alles........ma zelf iets proberen of nog belangrijker ZOEKEN EN LEREN.....zit er niet aan
Die gast vraagt alles........ma zelf iets proberen of nog belangrijker ZOEKEN EN LEREN.....zit er niet aan
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.