hallo ik heb een vraag het heeft nie heel veel met ets 2 te maken maar weet iemand hoe je je profielfoto kan veranderen in een foto van je documenten ik weet nie hoe dat moet alvast bedankt
gr jordy
een vraag
- stefboy897
- Lid
Re: een vraag
Je moet je foto eerst uploaden. Ik doe het zelf met imageschack. Dan kopier je de direct link en die plak je bij je avatar in je gebruikerspaneel.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
oke hoe kan je die uploaden met imageshack moet je die eerst downloaden dat imageshack
-
- Lid
imageshack.us daar maak je een account aan dan upload je de foto 

ik gebruik photobucket ,vind ik persoonlijk veel beter dan imageshack,imageshack is veel te traag voor anderen.
moet je dat photobucket wel downloaden of ook niet
ook niet
www.photobucket.com maak een account aan(kan ook via facebook) en je kunt je foto's erin slepen/uploaden
www.photobucket.com maak een account aan(kan ook via facebook) en je kunt je foto's erin slepen/uploaden
oke ik heb een profiel gemaakt op photobucket maar hoe kan ik dan foto uploaden en daarnaa uploaden naar hier?
het is gelukt ik heb een bietje zitten uitvogelen ik had iets verkeerd gedaan maar et is gelukt
dus er kan een slot op
dus er kan een slot op
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |