Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
nu nog de optie om lzv en dat je met bakwagen/aanhanger kunt rijden,origineel dus niet gemod 

Tjaa snap ook niet dat ze dat niet doen zou wel leuk zijn geweest. Ik vind ook dat ze meer trucks mogen maken Bij scania bv: 4 Serie's , R Serie, en de nieuwste r serie 2010 dan heb je ook meerdere keus zo moeten ze het doen bij alle merken...
weet jij toevallig of de functie van de AI verkeers intensiteit er in komt zoals je het met de regen kan regelen.
of kan je het aan ze vragen / voorstellen of dit mogelijk is en of zij dat willen dat het er in komt.
ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben.
of kan je het aan ze vragen / voorstellen of dit mogelijk is en of zij dat willen dat het er in komt.
Door ons (beta testers) vaak genoeg gevraagd, maar eigenlijk geen reactie op gehad van SCS. Ikzelf denk dat ze dit met een DLC voor noorwegen etc, toevoegen.Timmer schreef:nu nog de optie om lzv en dat je met bakwagen/aanhanger kunt rijden,origineel dus niet gemod
Die is er (nog) nietwilly1962 schreef:weet jij toevallig of de functie van de AI verkeers intensiteit er in komt zoals je het met de regen kan regelen.

Ik heb ook al foto's gezien van (eindelijk) de juiste interieurs bij de cabine's en een nieuw voertuig in de AI.
Rechts onderin, lijkt me een omgebouwde Fiat Ducato:

Laag interieur voor de standaard Scania:

Rechts onderin, lijkt me een omgebouwde Fiat Ducato:

Laag interieur voor de standaard Scania:

-
- Lid
Cix schreef:In de nieuwe beta builds van SCS vinden we wat meer variatie in het AI traffic, oa. cabines en aantal assen.
Ik zag in de laatste patch ook enkelasser rijden met sideskirts. Of is dat een of andere mod die ik er in heb?

Je moet niet alles verklappenCalzone schreef: Laag interieur voor de standaard Scania

Zal best een mod zijn, en wat betreft de variatie valt het best tegen dan dat ik dacht. Nu zie ik alleen lage Scania Cabs, en elke IVECO Hi-way heeft 6x2 of 6x4 (niet kunnen zien). Kom op SCS, dat kan beter!jztrucking schreef:Ik zag in de laatste patch ook enkelasser rijden met sideskirts. Of is dat een of andere mod die ik er in heb?Cix schreef:In de nieuwe beta builds van SCS vinden we wat meer variatie in het AI traffic, oa. cabines en aantal assen.
ff en vraagie: waarom moet je bij ETS2 wel betalen voor mapuitbereiding, en zat het bij GTS gewoon in een patch?? toen wam Oostenrijk er ook bij. niet dat ik er problemen mee heb hoor maar dar zat ik opeen =s aan te denken
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Dat zijn gewoon screenshots die van SCS' blog afkomen hoorCix schreef:Je moet niet alles verklappenCalzone schreef: Laag interieur voor de standaard Scania.

- ajaxscaniafan
- Lid
weet iemand een tutorial over skin maken, kan niks vinden op forum. of ik kijk niet op de juiste plek