KAN IEMAND MIJ ALSTJEBLIEFT HELPEN!!!!
ik ben nu bzig met de trekker voor BEETS BV, nou heb ik een probleem: de MAT Files zijn door elkaar geraakt, nu kan je niet meer door mijn raar kijken, voor de rest heb ik Alle mat files weer goed gezet.. ik heb wat lopen prutsen met de inhoud van de MAT Files, maar toen gebeurden er dit:
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem!!!
het heeft nogal haast, want over 1.5 weken moet ik alle ''ontwerpen'' af hebben, en ik kan ze zo niet insturen als de wagen niet goed is
Alvast bedankt voor de hulp
Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
ik heb weer wat lopen puzzelen en toen werden de ramen oranje, daarna weer wat lopen klote met de .MAT bestand, toen kwam er weer SHADER NOT FOUND in ramen te staan.... ik heb foto gemaakt van de rode letters, ik weet niet of iemand daaraan kan zien wat er aan de hand is??
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Mss moet je even helemaal opnieuw beginnen?
Download die mod terug en begin van een schone lei weer. Zorg er deze keer wel voor dat je de mat files niet door elkaar haalt nu.
Volgens mij zijn je mat files gewijzigd omdat hij ze niet kan vinden, zal mss door zmod komen.
Verder kan ik je niet echt helpen, het is zo lang geleden dat ik me nog met zmod heb bezig gehouden.
Download die mod terug en begin van een schone lei weer. Zorg er deze keer wel voor dat je de mat files niet door elkaar haalt nu.
Volgens mij zijn je mat files gewijzigd omdat hij ze niet kan vinden, zal mss door zmod komen.
Verder kan ik je niet echt helpen, het is zo lang geleden dat ik me nog met zmod heb bezig gehouden.
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
kan ik niet gewoon alle MAT files terugzetten zoals ie was zetten?? ik heb de mod namelijk altijd voor als ie mislukt.
heb hem opnieuw gemaakt, maar ook bij deze PRECIES hetzelfde probleem!!!! voor het mappen staat alles nog goed, maar als ik de cabine gemapt heb, dan is alles weer door de war, nou ja, eigenlijk alleen Glass en Czarne... kan iemand me helpen??
Als ik het kon zou ik helpen maar helaas kan ik het niet, Succes hopelijk helpt iemand je snel!
I Am a Euro Truck Simulator Player!
hoef er nog maar 2 te maken.. screens komen donderdag
- stefboy897
- Lid
ik begrijp dus dat het je gelukt is? dat is hardstikke mooi
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Standaart Gril:
Wit/Rood Gril:
Gril Wit
Rood/Wit Gril:
Gril Rood:
Wit/Rood Gril:
Gril Wit
Rood/Wit Gril:
Gril Rood:
- stefboy897
- Lid
ziet er goed uit
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!