Beste medeforumers,
Ik ben van plan een stuurwiel aan te schaffen met pendalen incl. koppeling.
Vandaag heb ik even rondgekeken op het internet maar mij leek het beste om aan jullie te vragen wat nou het beste is binnen mijn budget.
Ik heb hiervoor een budget vastgesteld van 130 EUR, zouden jullie mij kunnen vertellen wat het beste is binnen mijn budget?
Alvast bedankt.
Stuurwiel aanschaffen
Re: Stuurwiel aanschaffen
Ik heb zelf momenteel logitech G27 met een koppeling en dat rijd zeer goed en sluit perfect aan bij het spel naar mijn mening ik heb deze pas over een maand aangeschaft voor 250,00 euro weliswaar, eerder had ik een logitech driving force gt maar dat is dan weer zonder koppeling maar wel een schakelpook(+ en -) en die rijdt ook wel heel goed en die heb ik gekocht voor 119 euro maar als het u misschien interesseert hij staat hier te koop want ik gebruik die niet meer.Scania97 schreef:Beste medeforumers,
Ik ben van plan een stuurwiel aan te schaffen met pendalen incl. koppeling.
Vandaag heb ik even rondgekeken op het internet maar mij leek het beste om aan jullie te vragen wat nou het beste is binnen mijn budget.
Ik heb hiervoor een budget vastgesteld van 130 EUR, zouden jullie mij kunnen vertellen wat het beste is binnen mijn budget?
Alvast bedankt.
Tweedehands G27 moet voor 130 euro wel te vinden zijn, ik heb mijne een jaar na de release nog verkocht voor 140,-
-
- Lid
de belangrijkste vraag is of je een koppelpedaal wilt of niet.
Ja, ga voor de G27
Nee, ga voor de driving Force GT
De G27 kost wel een bom geld maar op 2de hand sites kun je er al kopen voor mooie prijzen
De GT kost ergens rong de 160Euro dacht ik, maar kijk ook mss voor 2de hands
Ja, ga voor de G27
Nee, ga voor de driving Force GT
De G27 kost wel een bom geld maar op 2de hand sites kun je er al kopen voor mooie prijzen
De GT kost ergens rong de 160Euro dacht ik, maar kijk ook mss voor 2de hands
De G27 is wel een mooi ding, jammer dat de 2e hands prijzen rond de 200 euro liggen.
De GT is nieuw 149 euro, 2e hands rond de 75/100 euro.
De G27 zou ik graag willen hebben maar 200 euro vindt ik iets te veel van het goede.
Ik meende dat er ook een G25 is, hiervoor ga ik nu even kijken.
De GT is nieuw 149 euro, 2e hands rond de 75/100 euro.
De G27 zou ik graag willen hebben maar 200 euro vindt ik iets te veel van het goede.
Ik meende dat er ook een G25 is, hiervoor ga ik nu even kijken.
het zijn altijd vraagprijzen op marktplaats,je kunt altijd bieden. het is niet zoals op ebay dat als je hoogste bod hebt dat je het dan ook moet kopen;)
Ja dat klopt, ik zal eens kijken 

200,- zijn ze ook niet meer waard, zeker niet als ze ouder zijn dan een jaar. Degene die ik had verkocht voor 140 was dus een jaar oud, ik heb toen via de garantie een nieuwe gekregen en besloot deze dus te verkopen. Het verschil tussen een jaar oude en een nieuwe is goed merkbaar!
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Hmmm ik wist niet dat de GT zo duur was, men neefje heeft er begin dit jaar 1 gekocht voor 99€ bij Dreamland (zal wel een promotie geweest zijn dan)
Gewoon bieden op marktplaats of andere site's, en geduld hebben dat ze jou eruit nemen als hoogste bieder.
Anders nog eventjes verder sparen.
Gewoon bieden op marktplaats of andere site's, en geduld hebben dat ze jou eruit nemen als hoogste bieder.
Anders nog eventjes verder sparen.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
-
- Lid
Hallo
Ik wil graag een speedlink Drift o.z. racing wheel kopen maar kan ik die gebruike voor ets2?
Alvast bedankt
Ik wil graag een speedlink Drift o.z. racing wheel kopen maar kan ik die gebruike voor ets2?
Alvast bedankt