Nou bij deze.
Zelfde als Stefboy en ik geniet er van !
DTS International
- scaniaforlive
- Lid
- Berichten: 1333
- Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
- Locatie: Yn Fryslân
- Contacteer:
Re: DTS International
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------
-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: DTS International
Dit zijn de enige ritverslagen die ik lees, deze zijn tenminste leuk/origineel
Re: DTS International
scaniaforlive schreef:Nou bij deze.
Zelfde als Stefboy en ik geniet er van !
Bedanktjztrucking schreef:Dit zijn de enige ritverslagen die ik lees, deze zijn tenminste leuk/origineel
Leuk om te horen dat mijn verhalen gewaardeerd worden.
(Meningen/tips/opmerkingen zijn altijd welkom)
- stefanneke
- Lid
- Berichten: 466
- Lid geworden op: di 17 mei 2011, 21:21
Re: DTS International
1 woord: super
Re: DTS International
Het contest van de maand Juli is weer open (Tot 10 augustus)
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 26&t=14836
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 26&t=14836
Re: DTS International
De volgende rit die de planner voor me in gedachten heeft is een rit met vis voor Tirana.
Een rit van ruim 47 uur.
De trailer met diepvriesvis staat klaar bij de Eurogoodies.
De Spaanse loodsbaas praat wel 10 minuten.
Ik begrijp er niks van.
Het enige wat ik doe is af en toe ‘Si’ te zeggen.
Het is 2:00 ik ga op pad met een volle trailer vis.
Als ik Malaga uitrij word ik gebeld door Eurogoodies.
Er is 1 pallet vergeten, dit betekent dat ik weer 4 uur terug moet rijden.
Nou dacht het niet, dat kan hij vergeten, het blijft angstvallig stil aan de andere kant van de lijn.
Uiteindelijk, Juan heeft een oplossing, er moet morgen nog een rit heen dan moet hij het maar meenemen.
Het is inmiddels half 1, de tank is half leeg, de rijtijd is op ik ga slapen.
Als ik wakker word om 21:30 staat er een collega naast me.
Hij is net wakker, als we samen een bakkie leut halen vertelt hij me dat hij 10 minuten later kwam dan ik.
Als het bakkie in de keel in verdwenen rijden we samen verder, Thomas moet naar Milaan dus we kunnen en flinke tijden samen rijden.
Als Thomas de afslag naar Milaan neemt rij ik richting het oosten, na een uur te hebben gereden begint mijn motor vreemde geluiden te maken, ik rij toch maar even door.
Het vreemde geluid is gelukkig weg, maar nu begint de motor te roken, ik zet de auto aan de kant.
Als ik de motorkap omhoog doe komt er ontzettend veel rook uit.
Door de extra zuurstof vat de motor vlam, gelukkig kan ik heb vuur blussen met schuim.
Als ik DTS International bel om te vertellen wat er is gebeurt komt de Italiaanse politie bij me.
Ze willen weten wat er is gebeurd als ik het verhaal heb vertelt laten ze een sleepauto halen.
De monteur verklaart de auto total loss.
Na wat heen en weer gebel mag ik de auto laten staan.
Een van de monteurs woont ik Milaan, hij brengt me naar het vliegveld.
Mijn vliegtuig naar Amsterdam vertrekt om 19:00.
Als ik om 23:00 aankom op schiphol staat mijn vriendin al te wachten.
Ik ben erg geschrokken maar ik moet de volgende dag aan het werk.
Ik krijg een leenauto mee van de Daf garage in Amsterdam.
To be continued...
Een rit van ruim 47 uur.
De trailer met diepvriesvis staat klaar bij de Eurogoodies.
De Spaanse loodsbaas praat wel 10 minuten.
Ik begrijp er niks van.
Het enige wat ik doe is af en toe ‘Si’ te zeggen.
Het is 2:00 ik ga op pad met een volle trailer vis.
Als ik Malaga uitrij word ik gebeld door Eurogoodies.
Er is 1 pallet vergeten, dit betekent dat ik weer 4 uur terug moet rijden.
Nou dacht het niet, dat kan hij vergeten, het blijft angstvallig stil aan de andere kant van de lijn.
Uiteindelijk, Juan heeft een oplossing, er moet morgen nog een rit heen dan moet hij het maar meenemen.
Het is inmiddels half 1, de tank is half leeg, de rijtijd is op ik ga slapen.
Als ik wakker word om 21:30 staat er een collega naast me.
Hij is net wakker, als we samen een bakkie leut halen vertelt hij me dat hij 10 minuten later kwam dan ik.
Als het bakkie in de keel in verdwenen rijden we samen verder, Thomas moet naar Milaan dus we kunnen en flinke tijden samen rijden.
Als Thomas de afslag naar Milaan neemt rij ik richting het oosten, na een uur te hebben gereden begint mijn motor vreemde geluiden te maken, ik rij toch maar even door.
Het vreemde geluid is gelukkig weg, maar nu begint de motor te roken, ik zet de auto aan de kant.
Als ik de motorkap omhoog doe komt er ontzettend veel rook uit.
Door de extra zuurstof vat de motor vlam, gelukkig kan ik heb vuur blussen met schuim.
Als ik DTS International bel om te vertellen wat er is gebeurt komt de Italiaanse politie bij me.
Ze willen weten wat er is gebeurd als ik het verhaal heb vertelt laten ze een sleepauto halen.
De monteur verklaart de auto total loss.
Na wat heen en weer gebel mag ik de auto laten staan.
Een van de monteurs woont ik Milaan, hij brengt me naar het vliegveld.
Mijn vliegtuig naar Amsterdam vertrekt om 19:00.
Als ik om 23:00 aankom op schiphol staat mijn vriendin al te wachten.
Ik ben erg geschrokken maar ik moet de volgende dag aan het werk.
Ik krijg een leenauto mee van de Daf garage in Amsterdam.
To be continued...
Re: DTS International
Ik kan mijn nieuwe Scania R730 6x2 om 16:00 ophalen uit Hannover.
Na het contract te hebben getekend ga ik naar de Tradeux, misschien hebben ze een ritje voor me.
Als ik vraag of ze wat voor me hebben begint een planner te glimlachen, je komt als geroepen er moet een trailer met vissenvoer naar Kopenhagen (Denemarken), het is de groene SAE trailer.
Ik koppel de trailer aan en ga op weg naar Denermarken.
Het is 21:30 als ik bij de haven van Puttgarden aankom.
De boottocht naar Rødbyhavn duurt 45 minuten en ik moet ook nog eten, ik bestel garnalen.
Het eten smaakt goed voordat ik het door heb is de boot al in Rødbyhavn, ik moet me haasten ik heb geen zin in boze Denen die graag van de boot willen.
Als ik de haven uit wil rijden worden mijn stuurkunsten flink op de proef gesteld.
Als ik naar het Douanekantoor loop om mijn vrachtpapieren te laten controleren blijkt er niemand te zijn.
Ik stap mijn truck maar weer in als ik weg wil rijden komt er een Deense douane auto aanrijden.
De man stapt boos uit, als ik hem uitleg dat ik hier nog nooit ben geweest bedaard de man.
Ik krijg een bak koffie en een stuk cake, als goedmaker, fijne jongens hoor die Denen.
Als de papieren in orde zijn gemaakt ga ik weer op weg.
Na het contract te hebben getekend ga ik naar de Tradeux, misschien hebben ze een ritje voor me.
Als ik vraag of ze wat voor me hebben begint een planner te glimlachen, je komt als geroepen er moet een trailer met vissenvoer naar Kopenhagen (Denemarken), het is de groene SAE trailer.
Ik koppel de trailer aan en ga op weg naar Denermarken.
Het is 21:30 als ik bij de haven van Puttgarden aankom.
De boottocht naar Rødbyhavn duurt 45 minuten en ik moet ook nog eten, ik bestel garnalen.
Het eten smaakt goed voordat ik het door heb is de boot al in Rødbyhavn, ik moet me haasten ik heb geen zin in boze Denen die graag van de boot willen.
Als ik de haven uit wil rijden worden mijn stuurkunsten flink op de proef gesteld.
Als ik naar het Douanekantoor loop om mijn vrachtpapieren te laten controleren blijkt er niemand te zijn.
Ik stap mijn truck maar weer in als ik weg wil rijden komt er een Deense douane auto aanrijden.
De man stapt boos uit, als ik hem uitleg dat ik hier nog nooit ben geweest bedaard de man.
Ik krijg een bak koffie en een stuk cake, als goedmaker, fijne jongens hoor die Denen.
Als de papieren in orde zijn gemaakt ga ik weer op weg.
- stefanneke
- Lid
- Berichten: 466
- Lid geworden op: di 17 mei 2011, 21:21
Re: DTS International
weer super ritverslag, ga zo door
- stefboy897
- Lid
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
- Locatie: Meedhuizen
Re: DTS International
idd prachtige ritverslagen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Re: DTS International
@stefanneke & @Stefboy bedankt
De volgende trailer die achter mijn Scania gaat hangen is een 25 ton wegende trailer van Europe flyer vol met dranken voor Karlstad (Zweden).
De papieren zijn gecontroleerd ik ga op weg.
Het is 02:00 maar ik zal zo mijn bed opzoeken, als ik op de kaart kijk vindt ik al snel een slaapplaats, een tol poort bij de Deens – Zweedse grens.
Welterusten, ik ga slapen.
Als ik de volgende morgen wakker word is het 11:00.
Ik smeer een broodje, leeg de blaas, maak een foto en dan ik het tijd om weer te rijden.
Het is lekker rijden in Scandinavië, er hangt een relaxte sfeer aan het asfalt, de mensen rijden relaxt, niet gehaast.
Ik vind het prima zo.
Het is 16:00 als er een Nederlander me inhaalt, de chauffeur van J.P Vis rijd voor het eerst op Zweden, hij vraagt waar ik heen moet, Karlstad waarom ? nou zegt hij ik ook maar ik weet de weg niet en mijn TomTom ik kapot, mag ik achter jou aanrijden ? Natuurlijk mag dat.
Probleem opgelost zeggen we dan !
We praten gezellig over de bak, Diederik (Zo heet ie) reed eerst op Polen en Tsjechië maar sinds de Oostblokkers de hele auto leeg jatten heeft hij overplaatsing aangevraagd, dit is zijn eerste rit.
Pratende verloopt de rit snel, maar op ongeveer een half uur van onze bestemming ontstaat er een file bij afslag Skovde het maar om 00:50 komen we eindelijk aan in Karlstad.
Diederik gaat links, ik ga rechts, we wensen elkaar een prettige reis, niet vergeten om een TomTom te kopen, het laatste hoort hij niet meer.
Om 00:1staat de trailer om plaats van bestemming.
Terwijl de trailer word leeg gehaald zoek ik een volgende rit op naar…….
Eerst slapen daarna zie ik wel weer.
Als ik de volgende dag wakker word is er geen vracht voor me, ik zal moeten wachten, en wachten duurt lang.
To be continued…
De volgende trailer die achter mijn Scania gaat hangen is een 25 ton wegende trailer van Europe flyer vol met dranken voor Karlstad (Zweden).
De papieren zijn gecontroleerd ik ga op weg.
Het is 02:00 maar ik zal zo mijn bed opzoeken, als ik op de kaart kijk vindt ik al snel een slaapplaats, een tol poort bij de Deens – Zweedse grens.
Welterusten, ik ga slapen.
Als ik de volgende morgen wakker word is het 11:00.
Ik smeer een broodje, leeg de blaas, maak een foto en dan ik het tijd om weer te rijden.
Het is lekker rijden in Scandinavië, er hangt een relaxte sfeer aan het asfalt, de mensen rijden relaxt, niet gehaast.
Ik vind het prima zo.
Het is 16:00 als er een Nederlander me inhaalt, de chauffeur van J.P Vis rijd voor het eerst op Zweden, hij vraagt waar ik heen moet, Karlstad waarom ? nou zegt hij ik ook maar ik weet de weg niet en mijn TomTom ik kapot, mag ik achter jou aanrijden ? Natuurlijk mag dat.
Probleem opgelost zeggen we dan !
We praten gezellig over de bak, Diederik (Zo heet ie) reed eerst op Polen en Tsjechië maar sinds de Oostblokkers de hele auto leeg jatten heeft hij overplaatsing aangevraagd, dit is zijn eerste rit.
Pratende verloopt de rit snel, maar op ongeveer een half uur van onze bestemming ontstaat er een file bij afslag Skovde het maar om 00:50 komen we eindelijk aan in Karlstad.
Diederik gaat links, ik ga rechts, we wensen elkaar een prettige reis, niet vergeten om een TomTom te kopen, het laatste hoort hij niet meer.
Om 00:1staat de trailer om plaats van bestemming.
Terwijl de trailer word leeg gehaald zoek ik een volgende rit op naar…….
Eerst slapen daarna zie ik wel weer.
Als ik de volgende dag wakker word is er geen vracht voor me, ik zal moeten wachten, en wachten duurt lang.
To be continued…