Is het mogelijk in ETS2 als je een skin wil kopen in de spuiterij en je kan bij die skin de kleuren aanpassen
zoals bij vele skins van Bart b.v de Streak skin dat er in het kleurenveld rechts vakjes komen met vaste kleuren.
dat als je verschillende merken trucks hebt je toch dezelfde kleuren krijgt.
nu moet je met je muispijl de kleuren bij elkaar zoeken als je het aan wil passen.
is daar een mod voor te maken?
vraag voor de truck skin makers
Re: vraag voor de truck skin makers
Je kunt zelf kleuren kiezen en deze vastzetten ("keep as preset"). Deze kleuren blijven ten alle tijden staan en dan kun je ze ij alle skins gebruiken ("use preset"). Dus waar je naar op zoek bent bestaat eigenlijk al, je moet de kleuren alleen zelf even erin zetten.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
dank je wel dat wist ik niet / had ik er niet uit begrepen.
ik ga even verder puzzelen.
ik ga even verder puzzelen.
Rechts bij je kleurenpalet staan twee extra knoppen (bij mij zijn ze in het Engels, ik weet niet wat er in een andere taal zal staan)
Als je een kleur hebt geselecteerd, klik je op het gewenste vakje en kies je voor "keep as preset" (of de vertaling daarvan)
Als je een opgeslagen kleur wil gebruiken klik je op het vakje met de gewenste kleur en kies je voor "use preset". Het kleurenpalet springt dan automatisch naar de juiste kleur.
Let wel op, kies altijd een leeg vakje als je een nieuwe kleur opslaat, anders zal je een andere overschrijven
Als je een kleur hebt geselecteerd, klik je op het gewenste vakje en kies je voor "keep as preset" (of de vertaling daarvan)
Als je een opgeslagen kleur wil gebruiken klik je op het vakje met de gewenste kleur en kies je voor "use preset". Het kleurenpalet springt dan automatisch naar de juiste kleur.
Let wel op, kies altijd een leeg vakje als je een nieuwe kleur opslaat, anders zal je een andere overschrijven
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Even een tussenstop in Nice ter vervolediging op Bart,
de Nederlandstalige benaming is
"Bewaren als geselecteerd" om je gekozen kleuren te bewaren
en
"Gebruik vooraf ingestelde instelling" om je geselecteerde kleur te gebruiken
de Nederlandstalige benaming is
"Bewaren als geselecteerd" om je gekozen kleuren te bewaren
en
"Gebruik vooraf ingestelde instelling" om je geselecteerde kleur te gebruiken
Dank jullie wel.
nog een andere vraag : hoe krijg je je verf een "mat" uiterlijk.