@fredjes
Dan denk ik eerder dat je een probleem hebt met ETS, probeer eens een nieuw profiel, misschien is er ergens een bugje in jouw huidig profiel.
Aangezien dat het prijsverschil tussen deze 2 andere steden nu ook die 1000 bedraagt en omdat je geen rang kan aanpassen bij een level-up
Ik ben een nieuw profiel begonnen wanneer TSM 3.5 uitgekomen is en ik heb geen problemen, niet met prijzen ook niet met rang aanpassing.
Heel in het begin heb ik wel een rit aangenomen van Rotterdam naar Esbjerg die amper over de 200€ waard was, de GPS stuurde me van Rotterdam naar Felixtowe en dan door naar Esbjerg via de ferry's, totale afstand gereden was nog geen 50km.
Dat was ook men slimste zet niet, die ferry's zijn ook niet gratis.
ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
oke bedanktTasmanian_Devils_Bro schreef:@fredjes
Dan denk ik eerder dat je een probleem hebt met ETS, probeer eens een nieuw profiel, misschien is er ergens een bugje in jouw huidig profiel.
Aangezien dat het prijsverschil tussen deze 2 andere steden nu ook die 1000 bedraagt en omdat je geen rang kan aanpassen bij een level-up
Ik ben een nieuw profiel begonnen wanneer TSM 3.5 uitgekomen is en ik heb geen problemen, niet met prijzen ook niet met rang aanpassing.
Heel in het begin heb ik wel een rit aangenomen van Rotterdam naar Esbjerg die amper over de 200€ waard was, de GPS stuurde me van Rotterdam naar Felixtowe en dan door naar Esbjerg via de ferry's, totale afstand gereden was nog geen 50km.
Dat was ook men slimste zet niet, die ferry's zijn ook niet gratis.
dan begin ik een nieuw profiel
heb je ook aantal mods dr in?
zoja welke dan?
gr
-
- Lid
och, amper, men lappie is wel nog maar een jaar oud, maar dat is natuurlijk geen gaming PC
beter geluid, beter AI licht en een ports-mod, dan heb je meerdere havens waar je naartoe kan
beter geluid, beter AI licht en een ports-mod, dan heb je meerdere havens waar je naartoe kan
okeTasmanian_Devils_Bro schreef:och, amper, men lappie is wel nog maar een jaar oud, maar dat is natuurlijk geen gaming PC
gebruik zelf betere verlichting en andere trailerpack, maar ben dr achter gekomen door die trailerpack veel mindergeld achter zit, dat is de reden
elke keer dat ik omhoog rij dus bijv een heuvel, brug of berg
dan gaat snelheid echt eruit en dan knallen het verkeer achtermij op mij en dan heb ik forse schade
zelfs een klein heuveltje kan dezelfde snelheid niet houden
hoe kan dat?
dan gaat snelheid echt eruit en dan knallen het verkeer achtermij op mij en dan heb ik forse schade
zelfs een klein heuveltje kan dezelfde snelheid niet houden
hoe kan dat?
-
- Lid
probeer als je zoveel snelheid verliest je 4 knipperlichter op te zetten, minder kans op schade, ik zeg niet geen kans, ik zeg minder kans.
in het oprijden van een helling verlies je altijd snelheid
ja maar dit is echt overdreven sta bijna stil dan rij ik 80 en rij helling op en dan rij ik nog maar 20, z,n groot verschil kan nietTasmanian_Devils_Bro schreef:probeer als je zoveel snelheid verliest je 4 knipperlichter op te zetten, minder kans op schade, ik zeg niet geen kans, ik zeg minder kans.
en dan knallen ze vol achterop
nee moet echt nog iets opgevonden worden want de andere vrachtwagens die rijen ook gewoon met die snelheid door!!
Fredjesfredjes schreef:ja maar dit is echt overdreven sta bijna stil dan rij ik 80 en rij helling op en dan rij ik nog maar 20, z,n groot verschil kan nietTasmanian_Devils_Bro schreef:probeer als je zoveel snelheid verliest je 4 knipperlichter op te zetten, minder kans op schade, ik zeg niet geen kans, ik zeg minder kans.
en dan knallen ze vol achterop
nee moet echt nog iets opgevonden worden want de andere vrachtwagens die rijen ook gewoon met die snelheid door!!
Heb jij wel eens met een echte vrachtwagen een hoge berg opgereden?
ik denk dat het met een mod te maken heb.fredjes schreef:dan nog iets, als ik level up heb, kan ik geen rank bij verschillende toevoegen dat wil niet, hoe kan dat?fredjes schreef:vroeger was het anders, voordat laatste uitbreiding het was, hoe veder de rit was hoe meer je kreegTasmanian_Devils_Bro schreef:@fredjes, dit is omdat je weinig gereden km's hebt in die rit, je neemt wel de boot hé
nu krijg je maar per rit 1000 euro daarvoor was het wel 10.000 euro, wel groot verschil
bijna de zelfde rit, van adam naar munchen
-
- Lid
@fredjes, het is ook wel zo dat het AI verkeer nog niet voor de volle 100% rekening houd met jouw aanwezigheid, er zijn zo verschillende pijnpunten met AI
hopelijk doet SCS hier wat aan in de toekomst, we zullen zien
hopelijk doet SCS hier wat aan in de toekomst, we zullen zien