tsm 3.5 is gemaakt voor 1.4.8 . versie 3.0 is voor versie 1.3.1Skyhook schreef:Alleen jammer dat deze TSM map3.5 nog gemaakt is op SCS v1.3.1 en niet op v1.4.8, maar dat komt ook nog wel misschien.
Gr. Skyhook.
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
En wat bedoel je daarmee Skyhook?
deze map werkt op 1.4.8
deze map werkt op 1.4.8
Ik heb me geregristreerd maar ik kan niet inloggen, zou je hem via pm willen sturen.Jupie schreef:@DAFKE007
je moet je eerst aanmelden bij die site en dan pas kan je de map downloaden
Wat ik bedoel is dat hij wel werkt op 1.4.8 maar dat de map 3.5 gemaakt is op scs 1.3.1 en aangepast voor v1.4.8Tasmanian_Devils_Bro schreef:En wat bedoel je daarmee Skyhook?
deze map werkt op 1.4.8
Voorbeeld, de garage/werkplaats in Rotterdam staat in v1.4.8 op een andere plaats dan in 1.3.1 (wijziging van SCS)
Dezelfde garage/werkplaats staat in TSM map 3.5 weer op de plaats van scs 1.3.1
Gr. Skyhook.
Maar waarom vind je dat jammer?Skyhook schreef:Wat ik bedoel is dat hij wel werkt op 1.4.8 maar dat de map 3.5 gemaakt is op scs 1.3.1 en aangepast voor v1.4.8Tasmanian_Devils_Bro schreef:En wat bedoel je daarmee Skyhook?
deze map werkt op 1.4.8
Voorbeeld, de garage/werkplaats in Rotterdam staat in v1.4.8 op een andere plaats dan in 1.3.1 (wijziging van SCS)
Gr. Skyhook.
Omdat de Map wijzigingen van scs 1.4.8 niet in TSM map 3.5 verwerkt zijn.wkt schreef:Maar waarom vind je dat jammer?Skyhook schreef:Wat ik bedoel is dat hij wel werkt op 1.4.8 maar dat de map 3.5 gemaakt is op scs 1.3.1 en aangepast voor v1.4.8Tasmanian_Devils_Bro schreef:En wat bedoel je daarmee Skyhook?
deze map werkt op 1.4.8
Gr. Skyhook.
Lig er niet wakker van maar het is dus wel jammer vind ik en het zal ongetwijfeld bij de volgende TSM map update wel goed komen dus wacht ik rustig af.
gr. Skyhook.
hej
hoe kan dat, dat mn langste rit van split naar tripoli maar 1000 euro waard is, vroeger was het veel hoger dan zat je al rond de 10 a 15.000 hoe kan dat ineens zo laag is?
weet jullie het
alvast bedantk!!
hoe kan dat, dat mn langste rit van split naar tripoli maar 1000 euro waard is, vroeger was het veel hoger dan zat je al rond de 10 a 15.000 hoe kan dat ineens zo laag is?
weet jullie het
alvast bedantk!!
-
- Lid
@fredjes, dit is omdat je weinig gereden km's hebt in die rit, je neemt wel de boot hé
vroeger was het anders, voordat laatste uitbreiding het was, hoe veder de rit was hoe meer je kreegTasmanian_Devils_Bro schreef:@fredjes, dit is omdat je weinig gereden km's hebt in die rit, je neemt wel de boot hé
nu krijg je maar per rit 1000 euro daarvoor was het wel 10.000 euro, wel groot verschil
bijna de zelfde rit, van adam naar munchen
dan nog iets, als ik level up heb, kan ik geen rank bij verschillende toevoegen dat wil niet, hoe kan dat?fredjes schreef:vroeger was het anders, voordat laatste uitbreiding het was, hoe veder de rit was hoe meer je kreegTasmanian_Devils_Bro schreef:@fredjes, dit is omdat je weinig gereden km's hebt in die rit, je neemt wel de boot hé
nu krijg je maar per rit 1000 euro daarvoor was het wel 10.000 euro, wel groot verschil
bijna de zelfde rit, van adam naar munchen