The Dutch map!
Re: The Dutch map!
Willy, je naam en email moet je op de site invoeren.
je kunt niks op de site invullen
- DutchTobacco
- Lid
Hallo,
Geen idee of dit project er echt gaat komen, maar ik zou als het kan nog wel een plaats er in willen hebben.
Stadskanaal.
Heerlijke plaats voor truckers want je kunt mooi aan 1 stuk doorklapperen aan het kanaal en het staat in verbinding met Wildervank en Veendam ( wat ik ook al in het lijstje zag staan ).
Ik hoop dat dit gerealiseerd kan worden!
Groeten,
DutchTobacco
Geen idee of dit project er echt gaat komen, maar ik zou als het kan nog wel een plaats er in willen hebben.
Stadskanaal.
Heerlijke plaats voor truckers want je kunt mooi aan 1 stuk doorklapperen aan het kanaal en het staat in verbinding met Wildervank en Veendam ( wat ik ook al in het lijstje zag staan ).
Ik hoop dat dit gerealiseerd kan worden!
Groeten,
DutchTobacco
Deze map komt zeker uit! Dit project kan niet meer opgegeven worden , als we dat doen stellen we 1000'en mensen teleur.
- DutchTobacco
- Lid
Super dat het er gaat komen!
Maar, is het nog mogelijk om Stadskanaal toe te voegen?
Maar, is het nog mogelijk om Stadskanaal toe te voegen?
- henkiehenk
- Lid
hmm is deze dan ook voor de nieuwe upp 1.4.8
Dit is van de Facebook pagina:
Dus ja.Beste mensen,
Deze week gaan we de map converteren naar 1.4.1, als dat gedaan is gaan we weer er vol tegenaan! We hebben nu een kleine vakantie gehad omdat er ook een paar mappers op vakantie waren dus dan hadden we maar besloten dat we 1,5 tot 2 weken even vakantie nemen.
De mappers zijn ondertussen weer terug. Dus bereid je maar voor op nog veel meer schitterende foto's van de map!
Met Vriendelijke Groeten
Rick - The Dutch Map
-
- Lid
wanneer komt de map uit?
Rond 2014dennis_andersen schreef:wanneer komt de map uit?
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036