klein vraagje
-
- Lid
Re: klein vraagje
Ja beetje vreemd misschien na die aftel klok op hun site www.trucksim-map.com maar de release hebben ze tot nader order opgeschort omdat het warm is -_-! Beetje merkwaardig is het wel maar het zij zo. Wanneer hij wel gereleasd word is mij wat onduidelijk helaas!
Ik kwam wel tegen bij ETS2.lt.xander1986 schreef:Ja beetje vreemd misschien na die aftel klok op hun site http://www.trucksim-map.com maar de release hebben ze tot nader order opgeschort omdat het warm is -_-! Beetje merkwaardig is het wel maar het zij zo. Wanneer hij wel gereleasd word is mij wat onduidelijk helaas!
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
-
- Lid
Dat is wat ik begrepen heb niet een legale versie! Ik ben hem aan het downloaden kijken of dit ook wat is 
Verder is dit van de website gehaald maar de link is nog actief dus probeer ik deze even!

Verder is dit van de website gehaald maar de link is nog actief dus probeer ik deze even!
-
- Lid
Het is gewoon een compleet kloppende versie die is uitgelekt! Hij werkt gewoon dus. Dit is overigens niet de eerste keer dat hij gelekt is kan ik mij herinneren 

Het werkt wel, maar hij is niet uitgebrach door de makers zelf. In de laadschermen schijnt zelfs nog gewoon 3.0 te staan 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Ik vind het een beetje slappe hap allemaal! Eerst een tijdklok neerzetten en dan 10min later nadat hij afloopt er mee komen dat het warm is! En als mensen over elkaar heen vallen met veel boze reacties vertellen dat er problemen zijn gevonden..... lekker traag en dit zie je toch op je klompen aan komen?
Mensen moeten alles eens wat minder serieus gaan nemen. De makers van het TSM gebeuren, hoe erg ik hun niet kan uitstaan, zijn ook maar mensen. En als je als speler met een buitentemperatuur van 35 graden letterlijk gaat zitten aftellen voor een downloadlink voor een game mod ben je mooi gek. Al helemaal als je daarna ook nog verhaal gaat halen.xander1986 schreef:Ik vind het een beetje slappe hap allemaal! Eerst een tijdklok neerzetten en dan 10min later nadat hij afloopt er mee komen dat het warm is! En als mensen over elkaar heen vallen met veel boze reacties vertellen dat er problemen zijn gevonden..... lekker traag en dit zie je toch op je klompen aan komen?
overigens niet naar jou gericht, maar de "mensen" die jij noemt
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Ja dat is zeker waar! Alleen de manier waarop is wat onhandig vind ik. Die klok was al 15 verstreken en dan gaan bedenken dat het niet door gaat....... slecht getimed vind ik.
-
- Lid
Steek het op om het even wat, geduld is een mooie deugd
De zondag van de map-update ik ben in vakantie gegaan, mooi moment om de map te verkennen, nu ben ik al even in vakantie en de map is nu door de patch uitgesteld.
ik heb ook liever "vroeg dan laat", maar "beter laat dan nooit"
niet klagen maar afwachten
De zondag van de map-update ik ben in vakantie gegaan, mooi moment om de map te verkennen, nu ben ik al even in vakantie en de map is nu door de patch uitgesteld.
ik heb ook liever "vroeg dan laat", maar "beter laat dan nooit"
niet klagen maar afwachten