hallo allemaal,
ik heb een klein vraagje
weet iemand toevallig of er al maps zijn voor 1.4?
klein vraagje
-
- Lid
Re: klein vraagje
TSM komt volgens hun site nu zondag uit
van andere maps, geen idee
van andere maps, geen idee
- alexander1997
- Lid
Volgens mij alleen een map waarin je Aalborg, Arhus en Genova hebt... Maar volgens mij is die gewoon hetzelfde als er bij 1.3 ook al was
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
-
- Lid
ik heb mijn game weer teruggezet naar 1.3 en gebruik nu de TSM Map 3.0,
ik kan alleen niet de hele map zien (Noord-Afrika en alles wat onderaan ligt).
is er een manier dat ik verder kan uitzoomen en wel alles kan zien want dit speelt best vervelend
als je een rit in bijv. noord afrika hebt en je kan niet op de kaart zien waar je rijd.
alvast bedankt.
ik kan alleen niet de hele map zien (Noord-Afrika en alles wat onderaan ligt).
is er een manier dat ik verder kan uitzoomen en wel alles kan zien want dit speelt best vervelend
als je een rit in bijv. noord afrika hebt en je kan niet op de kaart zien waar je rijd.
alvast bedankt.
- alexander1997
- Lid
Nee, kan niet
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Oh? Dat kan zeker wel.
Als je je ETS2 def hebt ge-unlocked dan kun je het bestand game_data.sii aanpassen. Je moet dan, als ik het me goed herinner, de waardes van camera_limits_min [0,1,2 en 3] aanpassen van -1000000 naar -4000000. Het kan ook zijn dat het die van camera_limits_max is of dat negatief positief moet zijn, maar daar kom je snel genoeg achter
TSM had dit vroeger altijd standaard, maar het kan zijn dat je een andere mod gebruikt die ook een game_data.sii bestand gebruikt en die van TSM dan overschrijft.
Als je je ETS2 def hebt ge-unlocked dan kun je het bestand game_data.sii aanpassen. Je moet dan, als ik het me goed herinner, de waardes van camera_limits_min [0,1,2 en 3] aanpassen van -1000000 naar -4000000. Het kan ook zijn dat het die van camera_limits_max is of dat negatief positief moet zijn, maar daar kom je snel genoeg achter

TSM had dit vroeger altijd standaard, maar het kan zijn dat je een andere mod gebruikt die ook een game_data.sii bestand gebruikt en die van TSM dan overschrijft.
-
- Lid
Het probleem is al opgelost, het kwam inderdaad door een mod die erin stond.
- alexander1997
- Lid
Haha, wist het zelf ook niet maar je hebt zoveel mappen waar het niet bij kan, of kun je dit zo bij elke map doen?
Kun je bij elke map doen 

-
- Lid
Wanneer komt de TSM map voor 1.4 uit??
of is die al uit? kan geen download vinden.
of is die al uit? kan geen download vinden.