1.4.1 bugs

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
jarnelieftink13
Lid
Lid

1.4.1 bugs

Bericht door jarnelieftink13 »

Iedereen is nu topics aan het maken dat hun spel het niet doet met 1.4.1 maar er is weinig aan te doen je kunt wel nog al je mods er uit halen maar van de rest is er weinig aan te doen dus je moet wachten tot scs een nieuwe patch geeft
Het was ook een beta versie dus daarom zijn er ook zoveel bugs.
ether piraten aan de macht
Bart
Lid
Lid

Re: 1.4.1 bugs

Bericht door Bart »

Het is geen beta-versie, het is gewoon nog erg vroeg (een of twee dagen wachten op een eventuele 1.4.2) en het is net als 1.3.1 een patch waar veel mods op aangepast moeten worden. Dat was vantevoren al algemeen bekend, maar veel mensen vertikken het om eventjes het lijstje van de patch te lezen en de link te leggen met mods die ze gebruiken ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
RSCA_1908
Lid
Lid

Bericht door RSCA_1908 »

Bart schreef:Het is geen beta-versie, het is gewoon nog erg vroeg (een of twee dagen wachten op een eventuele 1.4.2) en het is net als 1.3.1 een patch waar veel mods op aangepast moeten worden. Dat was vantevoren al algemeen bekend, maar veel mensen vertikken het om eventjes het lijstje van de patch te lezen en de link te leggen met mods die ze gebruiken ;)

Inderdaad zonder je mod folder aan te passen lukt het niet om verder te gaan zo heb ik de supermarkten van 50k eruit moeten zetten want dat werkt niet met 1.4
RB1110
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door RB1110 »

Je kan ook de mods uitzetten.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
ruben5380
Lid
Lid

Bericht door ruben5380 »

RB1110 schreef:Je kan ook de mods uitzetten.
bij mij doen ze het wel met mods
alexander1997
Lid
Lid

Bericht door alexander1997 »

Ik heb totaal geen problemen met 1.4.1, ik speel met best veel mods maar heb er geen last van...
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

De meeste mods werken ook nog gewoon met de nieuwe patches, alleen de map mods dus niet door een andere map structuur. Je krijgt hooguit een waarschuwing dat het formaat van het 3D model verouderd is, maar dit merk je alleen als je in je log file of console kijkt. Dit levert verder ook geen problemen op.
Ray50
Lid
Lid

Bericht door Ray50 »

Ik kon zonder enige aanpassing gewoon verder met mijn game. Zelfs de graphics waren beter. Kan alles vol open zetten. Kon de mods laten staan en heb gewoon weer andere toegevoegd. Ik snap die problemen niet, maar zal wel per persoon/pc verschillen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”